Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det bara är äggledaren som strular så det räcker med äggplock och insättning så tror jag att jag gör det.
Rent generellt är jag inte rädd för hormonerna eller så, jag verkar ju må bättre ju mer hormoner det är i omlopp.
Det som tar emot är att det kommer ta sån tid. Är det IVF som krävs så är det minst 18mån kvar innan vi ens kan börja processen och det är så långt dit.
Kl
Nu är man orolig igen, jag ska in på ultraljud imorgon. Har haft lite kramper i magen speciellt vänstra sidan.
Doktorn var lite orolig för grav utanför livmodern..
Imorgon känns otroligt långt borta helt plötslig.
Hoppas allt ser bra ut!
KL
Var på återbesök idag och allt verkar ha kommit ut. Jag blöder inte värst mycket och har inte ont så fortsätter allt så och mensen snart kommer igång så kan vi försöka oss på en 2015 bäbis i maj.
Jag skulle inte kalla de smärtorna jag hade med mitt X för lite kramper.
Jag hade så ont att jag kräktes.
Första attacken kan väl möjligen beskrivas som kramper men inte de två andra
Hade inte ont hela tiden, jobbade flera dagar mellan första och andra känningen. Hade lite blodstänk en dag och sen bruna flytningar. Tryckandet hos gyn och sen Gynakuten triggade inte mer smärta.
Gynakuten sade att det är normalt med sådan ensidig smärta att man kräks och ligger ihopkrullad för att försöka lindra...
Kl
Nu är man orolig igen, jag ska in på ultraljud imorgon. Har haft lite kramper i magen speciellt vänstra sidan.
Vet att jag har läst några riktlinjer som ett sjukhus har vid missfall:
Tänk på att en del kvinnor kan känna viss sorg även vid tidiga missfall.
Så tydligen är viss sorg helt okej att känna.
Kl
6 månader går så fort. Inte när man är mitt uppe i det men sen när man tittar tillbaka på det så undrar man vad sjutton tiden tog vägen.