Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipset! Ska kolla på det ikväll! Det är bra, då har jag något att utgå ifrån. Åkandet gör mej/oss inte så mycket egentligen. Däremot lider vi av konstant tidsbrist och det är ibland lite knepigt att lösa
Mvh Miks
Dessutom brukar dom vilja att man kommer tillsammans, i alla fall dom första gångerna.
Jag kommer inte riktigt ihåg, använde du älstickor?
Jag håller tummarna för dig, att det snart är din tur! Det känns så surt när mensen blir sådär sen så man hinner få upp hoppet.
Jag håller verkligen tummarna för din skull!!
Jo så långt har jag också förstått. Läste på CB-spermietest att 50% av fertilitetsproblemen faktiskt beror på mannen. Så därmed känns det ju rimligt att båda går på undersökning.
Jag jag använder ägglossningstester. Har gjort sedan september. Ägglossningen (eller iaf lh-stegringen) funkar som den ska. Får starkare streck än kontrollstrecket när det väl slår fullt ut. Känns ju som ett ok tecken iaf.
Mvh Miks
Jag vågar knappt säga det, men jag känner mig gravid. Har fått flytningar som ser ut att komma ifrån en annan planet, magen har svällt upp redan innan kycklingen och jag är så. himla. hungrig. Jämt! Äter typ varannan timme, annars mår jag illa. Så är det skendräktighet borde jag börja fundera på en skådespelarkarriär....
*kl
Ensam hemma och ägglossning på fel sida (igen) =
garanterat ingen novemberbebis. Kanske lika bra, har bokat massa biljetter till Horseshow.