Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så spännande när det iaf är något insatt!!
*kl
Jag tar väl och adopterar en unge så ska ni få se på plus sen, det är ju nästan en garanti för att man ska bli på smällen.
Inte alls. Jag tror inte det är aktuellt heller. Men det är ju lätt att säga nu.
Eftersom vi kan bli gravida (har haft utomkveds i nov) inte aktuellt. Kan däremot tänka mig att donera själv. (Och ja jag väljer att skriva vi eftersom det är bi ihop som räknas just nu, dvs att båda är fertila).
Jag tror jag är för tidigt i processen för att ha tänkt så mycket på det men som det känns nu så är det eget barn som är grejjen.
Jag var också gravid som sjuttonåring. Med kondom. Abort på min artonårsdag.
Sambon har tre barn sedan innan så det fanns liksom ingen anledning att tro att det skulle vara några problem. Jag är normalt också hängslen och livrem i mitt tänk men det här med barn tog så lång tid att bestämma redan från början att jag inte hunnit vidare i tänket Har bytt sambo sedan första beslutet också
Om bebis blir tillverkad i april så blir det väl snarare än sen 2014-bebis (troligtvis december?)? Eller?
Sen får man ju hålla tummarna att bebis inte väljer att titta ut för tidigt