Släkten på sambons sida kan flyga och fara ️ Fy vad trött jag blir på sånt!Förväntad mens på söndag.
Men ja, jag har väl inte några större förhoppningar längre. Har i alla fall inbokad fertilitetsutredning i början av Maj om inget annat.
Lillsyrran skickade även sms igår kväll och skrev att dem väntar nr 2.
Såklart jättekul för dem, men fy så jobbigt att läsa. Man blir ju om än möjligt ännu mer stressad. Speciellt när deras dotter bara är 2 år. Vår Nora fyller 3 år snart. Släkten på sambon sida hintar ju titt som tätt nu för tiden att det börjar bli dags för syskon osv
Vi försökte få tätt mellan våra barn. Tanken var att dottern skulle vara 2 år när andra kom. Blev gravid efter 5 månader - sent MA, bebis dog i vecka 17 och vi fick reda på det på RUL. Tog 6 månader att bli gravid igen, tidigt UL i vecka 13 såg allt bra ut. Extra UL i vecka 16 - bebis död. Hade någon börjat hinta om att det är dags för syskon och ha någon minsta tanke om att vi minsann måste ha en till snart så hade jag tappat det på riktigt. Usch usch usch. Ingen har med något sånt att göra öht för man vet aldrig vad som pågår bakom kulisserna.
Med det sagt, heja dig som kämpar på och jag hoppas ni får erat plus snart - med eller utan hjälp.