Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller verkligen tummar och tår!Vi har pratat igenom hur vi vill göra och kommit fram till att vi gör ett sista försök. Mest för att få ett ordentligt avslut och kunna känna att vi verkligen har provat allt.
Läkaren ändrar lite, jag kommer få samma sprutor som vid långt protokoll, men vi kör det som ett kort protokoll. Och så med dubbla ägglossningssprutor för att få äggen att mogna fortare. Så får vi se. Kommer börja med sprutor efter påsk.
Har lite samma väntan, fast hoppas nästan hellre på nästa månad för vore mer optimalt med januari än december för födelsedag tänker jag med ett novemberbarn redan...Några dagar har passerat sedan positivt ägglossningstest. Nu är det bara den eviga väntan fram till mensen
@Ingela_S Jag håller alla tummar och tår för att det ska fungera för er denna sista gång Trots att jag aldrig träffat dej så tänker jag ibland på er och hoppas så att ni ska lyckas. Vi började ju i IVF-svängen samtidigt och det har varit fint att få dela tankar och funderingar
Har lite samma väntan, fast hoppas nästan hellre på nästa månad för vore mer optimalt med januari än december för födelsedag tänker jag med ett novemberbarn redan...
Lite så hade jag nog tänkt om det varit första eller andra försöket. Men nu är det femte försöket, och jag blir 32 om 3 månader så december skulle i detta läget vara välkommet
Men ja, min syster är född i december och det har väl inte alltid varit så kul för henne när hon var liten, när man få trycka ihop paket och firande på två väldigt nära varandra dagar och sen är det en lång väntan till nästa gång. Lite roligare att "strö" ut firandena.
Första sprutan tagen. Det gick bra. Jag klarade det. (Jag är spruträdd, jag jar fasat för detta)
Då kan man välja ett namn som ligger lagom långt bort och fira namnsdag med pompa och ståt. Inte samma såklart men en extra egen dag
Mensen bör komma någon gång mellan ons-lör, och nu känns det i kroppen precis som det brukar inför mensenNågra dagar har passerat sedan positivt ägglossningstest. Nu är det bara den eviga väntan fram till mensen
Har lite samma väntan, fast hoppas nästan hellre på nästa månad för vore mer optimalt med januari än december för födelsedag tänker jag med ett novemberbarn redan.
Äggplock på tisdag. Börjar bli nervös (nålar på väldigt otrevligt ställe ).
Jag fokuserade på bilden (ultraljudsbilden) och på sambon. Och som ovanstående sa, var inte rädd för att be om mer smärtlindring vid behov.Äggplock på tisdag. Börjar bli nervös (nålar på väldigt otrevligt ställe ).