Tycker oxå det ser starkare utTydligen hade jag inte alls kastat. Vänster är från fredag. Höger idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker oxå det ser starkare utTydligen hade jag inte alls kastat. Vänster är från fredag. Höger idag
lDe två översta är från gårdagen, understa från idag. Skulle ni säga att alla är negativa?
Visa bifogad fil 37123
Ja. De är negativa helt klart.De två översta är från gårdagen, understa från idag. Skulle ni säga att alla är negativa?
Visa bifogad fil 37123
Var det jag tänkte, men så såg den mittersta lite starkare utl
Alla negativa skulle jag säga.
För att det ska räknas som positivt så måste teststrecket vara minst lika starkt som kontrollstrecket - spelar alltså ingen roll huruvida det är starkare eller svagare än dagen innan eller efter, negativt är det tyvärr oavsett så länge det inte kommer upp i den styrkan.Var det jag tänkte, men så såg den mittersta lite starkare ut
Då har jag aldrig lyckats få ett enda positivt ägglossningstest men om man tex testar många dagar i rad och det gått från helt blankt till lite starkare och starkare men ändå inte positivt, tyder inte det på att ägglossningen ändå är nära? Jag tänker att man kan missa själva stegringen.För att det ska räknas som positivt så måste teststrecket vara minst lika starkt som kontrollstrecket - spelar alltså ingen roll huruvida det är starkare eller svagare än dagen innan eller efter, negativt är det tyvärr oavsett så länge det inte kommer upp i den styrkan.
Testar man bara en gång per dag kan man ju missa just det positiva testet, men så länge det inte visat positivt så kan du inte vara helt säker.Då har jag aldrig lyckats få ett enda positivt ägglossningstest men om man tex testar många dagar i rad och det gått från helt blankt till lite starkare och starkare men ändå inte positivt, tyder inte det på att ägglossningen ändå är nära? Jag tänker att man kan missa själva stegringen.
Då har jag aldrig lyckats få ett enda positivt ägglossningstest men om man tex testar många dagar i rad och det gått från helt blankt till lite starkare och starkare men ändå inte positivt, tyder inte det på att ägglossningen ändå är nära? Jag tänker att man kan missa själva stegringen.
Då har jag aldrig lyckats få ett enda positivt ägglossningstest men om man tex testar många dagar i rad och det gått från helt blankt till lite starkare och starkare men ändå inte positivt, tyder inte det på att ägglossningen ändå är nära? Jag tänker att man kan missa själva stegringen.
Tack för tipset! Ska jag göra.Jag skulle just skriva det lilsis skrev. Ät d-vitamin!
Jag fick inte heller positivt och det beror inte på test en gång om dagen Men de blev starkare när jag började äta rejält med D-vitamin (och senare melatonin).
Det finns mycket forskning och material på ämnet om du googlar.Nyfiken fråga om det är ok, varför gjorde det testerna starkare?
Undersökningen idag visade ett ägg på 21mm Dessutom på den opererade äggstocken, så det var ju bra att den verkar fungera fortfarande. Också fick jag en ägglossningsspruta så nu är det bara att köra och hålla tummarna
Visa bifogad fil 37214
Visst är det en tydlig stegring nu? Tog idag. Ej morgourin och ca 2 timmar i blåsa Visa bifogad fil 37214
Det syns en stegring. Men jag skulle ändå göra tidigt ultraljud om jag var du. Jag hade som du och fick missfall, sen hade jag som du (blödde tre veckor) och fick en bebis, så det är omöjligt att säga något om hur det kommer gå trots stegring. Håller tummarna!