Tänkte först starta egen tråd, men inte jättesugen på att "outa" detta område såpass mycket... Sorry för halvt ot, men många i denna tråd har behövt gå igenom detta.
Ni som gått igenom MA/MF eller aborter för den delen, hur mycket har ni blödit? Jag fick cytotec för att få ut mitt MA, tog dem i fredags och hade rejäl värk från ca 10 på förmiddagen och till 17-18 på kvällen, sen klingade det snabbt av och jag har inte haft ont alls sedan jag vaknade igår lördag. Jag blödde som en kraftig mens i fredags och sen har det varit nästan så lite att jag hade kunnat klara mig med trosskydd. Väldigt lite klumpar/koagel/slemhinna utan mest färskt blod eller blodig flytning. De ringde från kliniken igår och jag nämnde detta då, hon skulle prata med läkaren och återkomma om de tyckte jag ska komma in på tidigare kontroll, annars har jag ett vul om drygt 2 veckor för att kolla att allt kommit ut. Jag är såklart supertacksam om det inte behöver bli värre än såhär, men jag tycker det känns som för lite blödning i relation till vad läkaren förberedde mig på, och hur jag minns min abort för typ 10 år sedan, då var det mycket mer blod. Sen är det säkert både individuellt och beror på vilken vecka men är i osv (jag har inte riktigt fått klarhet i hur länge mitt foster varit dött så jag vet inte exakt), men det vore skönt att ha lite att relatera till...