Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har fått besked nu att det inte finns några "vanliga poäng" längre, utan det är bara championatspoäng från CNC*.
Ja, det förstod inte jag riktigt. Brukar man inte göra det i början av säsongen?Ett nytt landslag har så här inför OS sett dagens ljus..
Jo det har väl varit sed. Själv gillar jag att man ändrar lite oftare om man då ser till att plocka bort alla som inte presterat och inte bara byter ut någon som gjort mer till förmån för någon som gjort mindre.Ja, det förstod inte jag riktigt. Brukar man inte göra det i början av säsongen?
I KNOW!!!Johan och Therese åkte ur. Väldigt konstigt att ridsport skrev att inga ändringar är gjorda och ingen har ersatt någon annan?
Jag kan trösta (?) dig med att examen i teknisk fysik inte hjälper, broddvetenskap fanns ens som valbar kurs. Så när det nu verkar som att klubben tänkte införskaffa ett par små terränghinder så är jag lika lost som du.Alltså, det verkar som om man behöver minst ha en examen i teknisk fysik för att begripa sig på fälttävlanssporten. Är det inte Poängsättning ,Oklarheter/tvetydigheter i TR, OS-uttagningar, Svågerpolitik, Kvalhysteri, VM-uttagningar, riktad/styrd/tystad journalistik så är det Broddvetenskap. Ska jag lära mig att förhålla mig till allt det här så måste jag typ säga upp mig från jobbet. Och då har jag inte råd att ha häst.. Moment 22.
Men klarar du att förstå det andra då? Jag är ju högskoleutbildad, men fixar inte det riktigt. En riktig djungel verkar det vara. :PJag kan trösta (?) dig med att examen i teknisk fysik inte hjälper, broddvetenskap fanns ens som valbar kurs. Så när det nu verkar som att klubben tänkte införskaffa ett par små terränghinder så är jag lika lost som du.
Äh, det andra är inget som stör mig. Jag är inte riktigt på nivån där jag behöver bekymra mig om OS-uttagningar. Så svågerpolitiken där struntar jag i. Räkna poäng handlar ju om siffror, så det är jättelätt, och skulle de bli orättvist satta så är det ju jättebra att kunna skylla ett dåligt resultat på det. Och TR brukar jag kunna tolka när jag väl orkar läsa det.Men klarar du att förstå det andra då? Jag är ju högskoleutbildad, men fixar inte det riktigt. En riktig djungel verkar det vara. :P