Jag funderade på det också men hjärnan är så borta så jag vet knappt vem jag själv är... blir nog sängen nu, så jag orkar med mig själv.Flowerhill tror jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderade på det också men hjärnan är så borta så jag vet knappt vem jag själv är... blir nog sängen nu, så jag orkar med mig själv.Flowerhill tror jag...
Jag @Novali01 s unge och @Wilisia kan ju bidra till startlistan nästa år förhoppningsvis och sen ska ni inte glömma bort att alla dom som red i Polen har elever som red i Polen osv... Ligger tävlingen bra i kalendern så kommer fler.. Sen är det inte fel att ha nationella * och ** klasser. Blir inte lika dyrt. Vi ft ryttare är ett fattigt släkte!
Ni? Du får dua mig när jag just sett till att du fått en häst.Wtf.. precis när jag har lyckats få @Novali01 s häst så stänger ni hennes tråd?? Måste betyda att den är min. punkt.
Jag hade ju behövt ge en leveransadress först. Hon kanske lyckas hitta till min hemsida?Ni? Du får dua mig när jag just sett till att du fått en häst.
Tänk på hur gammal hon är, hon snackar ju fortfarande om brevlådor...Jag hade ju behövt ge en leveransadress först. Hon kanske lyckas hitta till min hemsida?
Tänk på hur gammal hon är, hon snackar ju fortfarande om brevlådor...
Hmm.. En liten häst borde väl gå ner i brevlådan, eller måste man hämta ut den på ombud tro?Tänk på hur gammal hon är, hon snackar ju fortfarande om brevlådor...
Det beror på om man har lantbrevbärare eller ej.Hmm.. En liten häst borde väl gå ner i brevlådan, eller måste man hämta ut den på ombud tro?
Det beror på om man har lantbrevbärare eller ej.
Vad är ens en lantbrevbärare?
Har du inte gått SFI kursen när du kom hit????Vad är ens en lantbrevbärare?
Wtf????Har du inte gått SFI kursen när du kom hit????
Herregud, dom har MISSAT att informera dig??? ALLA invandrare ska gå Svenska För Invandrarkursen! Så tyvärr, allt du har gjort, alla placeringar du tagit, allt du har lärt dig ska med omedelbar verkan återgå till Svenska Staten. Som av en händelse är jag SS (Svenska Staten såklart!!) representant och du kan lämna alltihop till mig på måndag....Wtf????
Ja, men jag hittar inget nånstans..Har du kollat tr @Axeliina?