Gjorde du ju visst...... Men när terrängbanan är en mil bort hinner jag väl inte prata med någon ändå...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde du ju visst...... Men när terrängbanan är en mil bort hinner jag väl inte prata med någon ändå...
Hahaha, men jag var där på stilterräng, och då låg starten typ en mil bort Sen mindes jag kanske lite fel för att det var typ den sämsta tävlingsdagen everMil?? Alltså... Tror inte knappt det finns någon terrängbana där hinder nr 1 ligger så nära parkeringen som den gör på Hermanstorp. Typ max 50 meter.... Om man rider 100 och * klass
Låter nästan som mig, fast jag tror inte det är jag. Var ju på G att köpa en häst från Irland, men hästen blev skadad i samband med en jakt som jag red med den hästen och detta var ju några år sedan nu.Nu är vi på Irland och provar hästar till en kompis. Tur att jag har fått prova massor med ponnysar! Sen plötsligt när vi är på ett ställe, så berättar människan om en svensk som vill köpa en häst som står i ena hagen men som råkade få några skrapsår. En bukefalist till och med. Jag lovar att inte hänga ut henne
Hahaha Det var faktiskt inte dig!Låter nästan som mig, fast jag tror inte det är jag. Var ju på G att köpa en häst från Irland, men hästen blev skadad i samband med en jakt som jag red med den hästen och detta var ju några år sedan nu.
Nu behöver jag bara göra min egen häst lite tryggare i terrängen, så jag kan våga mig på och ta fälttävlanskortet nångång.
Därför jag skrev att det nästan låter ju, hade på känn att det inte var mig, för detta utspelade sig för säkert 3-4 år sedan så.Hahaha Det var faktiskt inte dig!
Jag tänkte att man vet ju aldrig ändå, irländare är något förrvirradeDärför jag skrev att det nästan låter ju, hade på känn att det inte var mig, för detta utspelade sig för säkert 3-4 år sedan så.
Men det är det som gör dom så charmiga, vill så gärna åka tillbaka. Saknar den gröna ön.Jag tänkte att man vet ju aldrig ändå, irländare är något förrvirrade
Personligen är jag inte säker på det. Möjligtvis några fler från utlandet om vi isåfall ska ha internationell status. Vi får se om det blir någon mer gång eller inte.Nästa år får ni ha bättre timing på datum för er tävling så får ni säkert massor av starter! @Hippocampus
Personligen är jag inte säker på det. Möjligtvis några fler från utlandet om vi isåfall ska ha internationell status. Vi får se om det blir någon mer gång eller inte.
Tävlingen spikades på fälttävlansmötet i oktober förra året. Jag vet inte om Polen hade så mycket med det att göra, det var en svensk som red 1* och de andra svenskarna som var där har säkerligen max en handfull 1* hästar även om det är en del såklart! Time will tell!Ok det rimmar ju inte? Om ni fick så mycket beröm o tävlingen var så bra så lär den ju generera ett antal fler starter nästa år. Största anledningen till att ni inte fick dom i år var ju att den låg helt fel i tiden, många var i Polen och andra hade ridit någon helg innan och sen var ju tävlingen rätt sent utlyst. Eliminera de detaljerna så lär ni få en bra mängd fler starter.
Eventuellt blir det en H90 i höst!Jag vill komma o rida H90 iaf om det passar i kalendern Och eftersom vi aldrig kommer rida något annat så har nya banor högre prio. Än så länge är dock alla nya
Personligen är jag inte säker på det. Möjligtvis några fler från utlandet om vi isåfall ska ha internationell status. Vi får se om det blir någon mer gång eller inte.
Stället vi har gemensamt? Är nog lite trött, det kopplar inte riktigt i hjärnan just nu.Äsch var ju jag såklart! Min älskade lilla Misty, snyft, fick iaf pussa på henne förra veckan. Och @RedHyuuga hon bor såklart på stället vi har gemensamt du o jag!
Stället vi har gemensamt? Är nog lite trött, det kopplar inte riktigt i hjärnan just nu.