En spark åt hunden!

kicki71

Trådstartare
Idag har jag gett en spark åt hunden å han verkade trivas alldeles ypperligt med det.:crazy:
Vi hade en utomordentligt trevlig eftermiddag vi tre...
jag, hunden å sparken:rofl:
Läs gärna mer på våran "Dogg"
http://midnightfantasymadmax.zoomin.se/blogg.html

25058370.jpg

Sv: En spark åt hunden!

Men gudars så söt! Ser ut att trivas alldeles förträffligt.

(Men när jag läste rubriken tydde jag den helt annorlunda :crazy::rofl:)

Blev riktigt rädd först, trodde att du hade sparkat på den stackars hunden :rofl: :rofl:

Visst är han vidunderligt söt:love:
Nej, jag skulle verkligen aldrig utdela en spark åt någon hund, om det nu inte gällde att rädda livet på min hund eller mig själv.....:crazy:

Han är mitt hjärtegull och har stulit både min själ och mitt hjärta. Här kommer en till bild på min vovvs
25079125.jpg

Jättetrött
25079183.jpg

Ja egentligen, måste bara samla på mig några till sådana små då, så dom orkar släpa på mig....=)

Blev lite såhär :eek: när ja läste rubriken men sen fattade jag.

Har oxå åkt spark med vovve i dag men vovven fick springa framför! Han är en Collie så han får inte riktigt plats i en väska frampå.
Men din lilla var då så söt på sparken så! :)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
893
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 272
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka