En ny familjemedlem!

zoccer_wadd

Trådstartare
Jag fick för några veckor sedan för mig att jag skulle skaffa mig en ny hund och tyvärr(eller inte tyvärr heller) så skaffade jag mig en liten schäfer. Helt fel ras enligt mig som inte gillar schäfrar egentligen men någon gång kanske man ska ändra sig! ;)

Så här kommer det lilla yrvädret:

Försvarsmaktens Yxa.

Far: Försvarsmaktens ABACK.
Mor: Hedeforsens Ebba.

http://i20.tinypic.com/s0v974.jpg

http://i21.tinypic.com/25jxcus.jpg

Senast ändrad:
Sv: En ny familjemedlem!

Köpte oxå schäfer i somras fast jag inte skulle ha fler hundar och aldrig haft schäfer. Har inte ångrat mig, fast just nu är han i trots åldern och en riktig pina ibland.

Varför har du inte gillat schäfer? Roligt att du blivit omvänd, en sån liten gullig krabat. Oemotståndlig. Den får du mycket glädje av.

Varför har du inte gillat schäfer? Roligt att du blivit omvänd, en sån liten gullig krabat. Oemotståndlig. Den får du mycket glädje av.

Jag är uppvuxen med dem, men har ändå aldrig riktigt kunnat fastna för rasen, men nu sen lilltjejen kom in i familjen så börjar jag lite smått gilla hennes ras!
Jo då vi har mycket glädje av henne!

Söt! :love:

Och jag lovar att detta e första gången jag säger de tom en schäfer. För dom brukar se ut som våldsamma monster. :eek:

Men så söt!!
Är det egen hund eller är det FM foderhund?

ovan skickade inlägg är från DENNA användare! Missade att kika på vem som var inloggad!

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Jag deltar i en rätt intressant diskussion i en fb-grupp nu där man bett om synpunkter på utseendet på en schäfer. Det har lett till en...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
22 813
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Kanske skulle jag postat tråden på Förälder, men jag provar här. För att göra en lång historia kort så fick jag för snart ett år sen...
2
Svar
28
· Visningar
3 256
Senast: Migo
·
Övr. Hund Inom kort blir vi fem i familjen! (Sex om man räknar med hamstern) Men den femte (sjätte) medlemmen är avsevärt mindre och hårigare än...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka