En enda maträtt

Jag röstar för en sezuan-rätt med chili-kyckling med ris från en restaurang som heter Ingers som ligger på David Bagares gata. Egentligen gillar jag inte kyckling så mkt men den här rätten är magisk.

Jag hade kunnat leva på ris eller klyftpotatis med tzatziki. Himla tur att det finns havrefraiche som funkar utmärkt att göra tzatziki på. 😍
Mvh hon som trodde att världen skulle gå under när hon blev mjölkproteinallergiker och inte längre kunde äta den enda röran/såsen jag ville ha till (nästan) allt

Pannkaka.
Alla dar i veckan. Bokstavligen. I somras var det himmelskt med 32 dagar i rad med pannkaka 1-2 ggr/dag på sommarviket. :love:

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: hundtant
·
Hemmet Mamma har ett par gjutjärnspannor som hon gillar att använda men har slutat att vilja använda dem sen de slutade sälja det bästa...
Svar
16
· Visningar
448
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka