Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De hette väl Leather Nun/Lädernunnan? Dvs det är felstavat i inlägget.Googlade för skojs skull och får ingen träff på detta band.
Ja, det säger i alla fall min minnesbild. Att de hette Leather nun alltså.De hette väl Leather Nun/Lädernunnan? Dvs det är felstavat i inlägget.
Jo, det är rättstavat längre ner.Ja, det säger i alla fall min minnesbild. Att de hette Leather nun alltså.
Första träffen när jag googlar är info om bandet. Får jättemånga träffar, inklusive vad för låtar och skivor de släppt. Finns massor på nätet om man bara googlar deras namn.Googlade för skojs skull och får ingen träff på detta band.
Jag googlade på rubriken i denna tråd. Om man Googlar på namnet får man ju andra träffar. Jag känner till bandet men kan inte nämna en enda låt från dem.Första träffen när jag googlar är info om bandet. Får jättemånga träffar, inklusive vad för låtar och skivor de släppt. Finns massor på nätet om man bara googlar deras namn.
Finns det något på FB som inte är desinformation menar du?Gick in på FB och kollade gruppen. Det sprids bra mycket värre desinformation än detta..
Finns det något på FB som inte är desinformation menar du?