En av bukes finaste människor fyller år!

Jag vill också gratulera! Jag vet inte vem du är, men jag önskar att jag får möta dej IRL någon gång - kanske man känner igen dej på att det lyser om dej? Tack för alla kloka, varma ord! Även om de är riktade till någon annan så kan vi alla lära oss mycket av dej.

Tråden har ju tydligen funnits ett par år, men jag har inte sett den innan. Även jag gissade redan av rubriken vem tråden handlade om. Grattis @TinyWiny på födelsedagen!

Massor av grattis på din dag @TinyWiny
gi-tarta-med-bar.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 211
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve