En ask, en knapp och en 50-öring...

gadriel

Trådstartare
... kan man roa sig med en lång stund...

goja6.jpg

goja8.jpg

goja7.jpg

goja10.jpg

goja9.jpg

Sparris-soppa är gott...

goja4.jpg

goja5.jpg

Sv: En ask, en knapp och en 50-öring...

Åh, vilken liten raring! :love:

Åååååh hur söt som helst!!! :love:

Visst är hon söt, smälte till en våt fläck när jag såg henne första gången och det var omöjlgit att sluta tänka på henne så till slut så fick jag mamma och pappa ill att köpa henen i för tidig julklapp :)

Hon är verkligen söt :D Hon kanske kan bota min fågelrädsla ;)
Kram

Nu sitter hon och gnager sönder mina ritpapper och ser skitnöjd ut :mad: :D :D

Värkligen fin! Hon ser så snäll och söt ut. Inte sådär läskig och elak som fålarbrukar se ut.

Värkligen fin! Hon ser så snäll och söt ut. Inte sådär läskig och elak som fålarbrukar se ut.

*skrattar* Verkar råda en fågelskräck bland halva sveriges befolkning :D Jag och Ofelia får väl försöka ändra på det för hon är lika snäll och söt som hon ser ut ...än så länge iaf ;)

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Ketrawzc
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 403
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 418
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka