P

pippi27

DSCF0026.jpg

Hoppas att det här blev bra nu.
Emma älskar sin fruktlåda :) Hennes egen bur är nästan aldrig stängd och hon sitter hellre i lådan. Vi brukar ställa lådan i soffan på dagarna så hon kan springa runt som hon vill :love:

Sv: Emma

Men vad söt den var....Vad heter eller kallas sånna råttor då ? Att det är en råtta ser jag, men rätta namnet *kan inget om sånna djur*

Se´n burpolaren dog har hon inte accepterat en ny kompis :(

Naaawww. :love:
Brukar inte tycka att råttisar är så fina men... GHA! :love:

:smirk: ;) Känner några punkare, alla är superrädda för råttor. :p :D

Ok, vad synd :( Usch tycker de är så besvärliga när de ska hålla på så. Traskar själv runt med Rex överallt sen Reno dog, den magra lilla skiten som är så gammal numera spöar ju tom upp stora starka Sivert som fått hederspris för sin storlek och muskler och är i sina bästa dagar... :crazy:

Ja, det är inte kul alls.
Emma se ut som om hon har anorexia. Hon äter kopiösa mängder mat men är ohyggligt smal. Vetten har inte hittat något fel.
Det blev så sedan polaren dog :cry:
Fast å andra sidan så verkar hon glad å pigg. Hon är med oss överallt. Älskar att dela rostade mackor med leverpastej med ungarna :d
Ska se om jag idag kan få till lite roliga bilder på henne.

Har du provat välling? Rex har alltid haft svårt att få i sig näringen från maten så han har alltid varit mager. Nu på äldre dar har jag börjat ge honom lite välling varje dag och han har nått viktrekord - för en gångs skull väger han numera över 500 gram med en riktig liten bullmage, det har han aldrig gjort förut :)

Liknande trådar

Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 753
Senast: Roheryn
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: Bufera
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 200
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 019

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka