Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Fast det var ju inte en chans i helvetet att lyan tänkte käka mig som ni gick på med era misstankar, varför käka en trolig ulv liksom ;)
Precis...

Å jag skrev faktiskt i morse till Lobelia att "jag förutspår att det är jag el Mirtai som käkas idag....."
För jag fattade att ingen annan ens låg i riskzonen för det :p ;)

Precis...

Å jag skrev faktiskt i morse till Lobelia att "jag förutspår att det är jag el Mirtai som käkas idag....."
För jag fattade att ingen annan ens låg i riskzonen för det :p ;)
och faktiskt var jag fundersam över att de inte käkade bollen__ imorse, som jag "trodde" var spionlärlingen- borde fått mig att tänka mer än två sekunder över det valet faktiskt :crazy:

Det bästa skrattet fick jag när goda lyan tyckte det var en bra kompensation att få skicka en spionrad till Paddis att Mirtai skulle rösta på henne (förtrollad), bara de fick skicka den tidigt var det en bra kompensation för Artline.

Nåja de fick lite till :)

Fast vi hade nog rätt klart för oss att Paddi var den andra tvillingen, men det var liksom för säkerhets skull. Det fanns ´ju typ ingen juicy information då

och faktiskt var jag fundersam över att de inte käkade bollen__ imorse, som jag "trodde" var spionlärlingen- borde fått mig att tänka mer än två sekunder över det valet faktiskt :crazy:
Jag velade över om du var spionlärling el bagare för jag tänkte att enda möjligheten att du så tvärsäkert vet att bollen är god är att du vet att BSF siat bollen å du fått den raden. Eller att Bollen är siarlärlingen som fått veta att du blivit siad av BSF och därför ni hittade varandra.

Jag skrev faktiskt tidigare idag "jag hittar ingen info från goda lyan som tyder på att bollen har siarlärlingrollen, men jag är säkert övernojig....." :banghead::banghead::banghead:
Som sagt, ska lita på min magkänsla framöver....

Jag tyckte att bollen följde bsf så fint och utan tvekan att jag trodde hon var spionlärlig. Jag trodde att q var bagaren som efter sin godförklaring försökte bli käk.

Själv blev jag jätteglad att få vara ängel, jag visste ju att jag skulle bli käk första natten annars. Och det hade jag ju blivit O_o

sedan så kan jag avslöja att jag fick den spionraden som kompenserade för Artlines avhopp och den sa att Mirtai blivit förtrollad att rösta på Paddington.
Jag hade ju en tanke innan att det kunde vara så därför att jag skrev att jag avvaktade paddingtons åsikter innan jag ville uttal mig om Mirtai. (spionraden kom strax innan 17 den dagen )

Jag tyckte att bollen följde bsf så fint och utan tvekan att jag trodde hon var spionlärlig. Jag trodde att q var bagaren som efter sin godförklaring försökte bli käk.

Själv blev jag jätteglad att få vara ängel, jag visste ju att jag skulle bli käk första natten annars. Och det hade jag ju blivit O_o
jag var med helt övertygad om bollen__ just för att INGEN protesterade, jag tänkte att om jag förefaller ha bagarrollen sedan så skulle de låta bli mig och ta bagaren istället ;) hade ju inte räknat med att jag hade så tvärfel på en god roll som i bollen__s fall:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka