Well, kan ju inte ha undgått någon nu att jag och Mirtai var tvillingar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NeppWell, kan ju inte ha undgått någon nu att jag och Mirtai var tvillingar
Sticker hem nu, hoppas ni lagt er till jag är hemma
Well, kan ju inte ha undgått någon nu att jag och Mirtai var tvillingar
jag trodde det med, därför jag höll henne mer troligt god än stackars @TeamLundVer som jag inte kunde hitta nån roll till......Vilket gör att @fio måste ha varit bagare.
jag trodde det med, därför jag höll henne mer troligt god än stackars @TeamLundVer som jag inte kunde hitta nån roll till......
Det var något man borde tänkt på att fråga om- NÄR får svarta fåret vetskap om lyan? det hade ju fått många tankar att sluta gå i spinn över det ....Visste inte ens vilka som var i lyan innan OT-röstningen i början så ingen chans att hinta där inte.
nä men jag tror att de kan ha trott rätt länge att jag var bagarenFast det var ju inte en chans i helvetet att lyan tänkte käka mig som ni gick på med era misstankar, varför käka en trolig ulv liksom
Precis...Fast det var ju inte en chans i helvetet att lyan tänkte käka mig som ni gick på med era misstankar, varför käka en trolig ulv liksom
ja, de gissade faktiskt på dig den natten de käkade JFrelinnä men jag tror att de kan ha trott rätt länge att jag var bagaren
Jag undrar : varför käkade ni Jfrelin för ? trode ni jag var svarta fåret?
och faktiskt var jag fundersam över att de inte käkade bollen__ imorse, som jag "trodde" var spionlärlingen- borde fått mig att tänka mer än två sekunder över det valet faktisktPrecis...
Å jag skrev faktiskt i morse till Lobelia att "jag förutspår att det är jag el Mirtai som käkas idag....."
För jag fattade att ingen annan ens låg i riskzonen för det
Det bästa skrattet fick jag när goda lyan tyckte det var en bra kompensation att få skicka en spionrad till Paddis att Mirtai skulle rösta på henne (förtrollad), bara de fick skicka den tidigt var det en bra kompensation för Artline.
Nåja de fick lite till
ha ha det trodde jag !!! så hälften rätt hälften fel = hyfsat ändå ( man kan ju ha helfel!)ja, de gissade faktiskt på dig den natten de käkade JFrelin
Jag velade över om du var spionlärling el bagare för jag tänkte att enda möjligheten att du så tvärsäkert vet att bollen är god är att du vet att BSF siat bollen å du fått den raden. Eller att Bollen är siarlärlingen som fått veta att du blivit siad av BSF och därför ni hittade varandra.och faktiskt var jag fundersam över att de inte käkade bollen__ imorse, som jag "trodde" var spionlärlingen- borde fått mig att tänka mer än två sekunder över det valet faktiskt
jag var med helt övertygad om bollen__ just för att INGEN protesterade, jag tänkte att om jag förefaller ha bagarrollen sedan så skulle de låta bli mig och ta bagaren istället hade ju inte räknat med att jag hade så tvärfel på en god roll som i bollen__s fallJag tyckte att bollen följde bsf så fint och utan tvekan att jag trodde hon var spionlärlig. Jag trodde att q var bagaren som efter sin godförklaring försökte bli käk.
Själv blev jag jätteglad att få vara ängel, jag visste ju att jag skulle bli käk första natten annars. Och det hade jag ju blivit
fast först fick hon ju bada i dyngstackenVarenda lek är det nån rackare som man blir galet lurad av - i denna var det @bollen__ - så grattis till att du fick åka till Amerikat