Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

Jag vill bara påpeka att det var mina lyakamrater som valde att käka @Jfrelin jag var helt oskyldig även om jag inte så ifrån heller....:angel:
Men tack för en kul lek, hur kunde ni godförklara bollen? :rofl:
För att hon tog svans på BSF utan att nån protesterade. Nåja jag hittade Dentaku tiaf - men det blev onödigt spännande i slutet :banghead:
( djävligt ont i huvudet över alla virtuella stekpannor utdelade både av mig själv och andra :D)

Så roligt att läsa alla teorier om hur jag röstade och om jag försökte hinta lyan :p
Jag hann aldrig hinta lyan överhuvudtaget så där var ni alla ute och cyklade. Rätt nöjd att jag inte skrivit om någon i lyan när jag åkte.
Men jag gillar att folk trodde jag spelade smartare än jag gjorde.

Visste inte ens vilka som var i lyan innan OT-röstningen i början så ingen chans att hinta där inte.

Well played Bollen_!

Kan för övrigt berätta att lobelia råkade skriva fel till mig i första spioninfon, där stod det att ulvarna försökt käka mig. Dvs jag drog förstås direkt växlar på att de som inte var inne vid dl (och därmed missat att jag åkt) var ulvar.

Samtidigt tänkte jag att det var väl fan att jag blir lynchad och käkad samma dygn. :rofl: Men sedan var det visst cirkus de käkade. :p

Så roligt att läsa alla teorier om hur jag röstade och om jag försökte hinta lyan :p
Jag hann aldrig hinta lyan överhuvudtaget så där var ni alla ute och cyklade. Rätt nöjd att jag inte skrivit om någon i lyan när jag åkte.
Men jag gillar att folk trodde jag spelade smartare än jag gjorde.

Visste inte ens vilka som var i lyan innan OT-röstningen i början så ingen chans att hinta där inte.

Well played Bollen_!

Visst är det roligt när folk analyserar sönder vad man skrivit och man inser "oj, jaha, kan det tolkas så?". :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka