Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sorry , men det var bara för att jag visste att Q var god å eftersom hon gick i god för bollen när jag ställde min direkta fråga tänkte jag att det var min å min tvillings magkänsla det var fel på.Ni hängde upp Er på mig alldeles för länge
För att hon tog svans på BSF utan att nån protesterade. Nåja jag hittade Dentaku tiaf - men det blev onödigt spännande i slutetJag vill bara påpeka att det var mina lyakamrater som valde att käka @Jfrelin jag var helt oskyldig även om jag inte så ifrån heller....
Men tack för en kul lek, hur kunde ni godförklara bollen?
Så många gånger ni frågade er om bollen verkligen var godsorry , men det var bara för att jag visste att Q var god å eftersom hon gick i god för bollen när jag ställde min direkta fråga tänkte jag att det var min å min tvillings magkänsla det var fel på.
sorry , men det var bara för att jag visste att Q var god å eftersom hon gick i god för bollen när jag ställde min direkta fråga tänkte jag att det var min å min tvillings magkänsla det var fel på.
Jag veeeeetSå många gånger ni frågade er om bollen verkligen var god
Så roligt att läsa alla teorier om hur jag röstade och om jag försökte hinta lyan
Jag hann aldrig hinta lyan överhuvudtaget så där var ni alla ute och cyklade. Rätt nöjd att jag inte skrivit om någon i lyan när jag åkte.
Men jag gillar att folk trodde jag spelade smartare än jag gjorde.
Visste inte ens vilka som var i lyan innan OT-röstningen i början så ingen chans att hinta där inte.
Well played Bollen_!
Det var riktigt roligtJag veeeeet
Senast idag nojade jag ju till ordentligt.....
Nääää det var det inte!!!!Det var riktigt roligt
Den om vad som hände om en tvilling dog eller?Och för övrigt Q - varför ställde du aldrig den absolut viktigaste rollfrågan i hela leken för???