Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt jag höll på att glöma kommandoran.fast den fick jag först men den togs tillbaka- antagligen av en lekteknisk sak. Och jag antog att det hade med när Kommandoran tog bort dina grejer? Därför jag snurrade in mig i när allt skulle kunnat ha hänt....
kramPaddis kom på att jag gjort ett stort misstag.
I andra lynchen så hade @Ferrari förhäxat sig själv och röstade på MikaTela. På mågot vis vände jag på det och drog bort en röst från Q trots dubbelt och trippelcheck. Hade jag stuntat i att kolla upp så hade det blivit rätt .
@quarter4ever skulle egentligen ha åkt vid den lynchen och inte @MikaTela
Jag är ledsen för misstaget och hoppas ni hade kul ändå.
Förlåt
ha ha ja BIG TIME!!! ( djävla bollen__)Q kompenserade genom att godförklara @bollen__
Det är helt omöjligt att sia om hur det gått. När @Paddis påpekade så sade jag tvärsäkert att jag gjort rätt, gick tillbaks och kollade och insåg först då misstaget.kram
alla gör misstag men jag hade kul iaf
Men sedan vet jag inte hur mycket det hade gynnat onda sidan om jag rykt då iom att så många röstade på mig då....
Jag hade himla kul åt den godförklaringen. Både goda lyan och tvillingarna tyckte att bollen måste ju vara god när du godförklarar utan reservationer.ha ha ja BIG TIME!!! ( djävla bollen__)
jag är nyfiken på vilka spionrader stackars TLV fick?Jag hade himla kul åt den godförklaringen. Både goda lyan och tvillingarna tyckte att bollen måste ju vara god när du godförklarar utan reservationer.
Precis, visst var Emil skickad i snickarboa då? Vi gjorde ju iaf det med skyddet så vi kunde äta cirkus före du jävlades med EmilDet gjorde vi först senare, när jag hängde löst...
Det blev himla bra ändå!Q kompenserade genom att godförklara @bollen__
för visst fattade jag dig rätt att kommandoran tog bort hela förmågan så den inte kunde användas igen? Jag trodde så iaf , på det du skrev då. och därför fick jag rätt i cykeln sas på förtrollningen.... men sedan blev jag förvirrad när paddis skrev att det var 4 i rad som gällde och trodde jag fattat fel...Korrekt jag höll på att glöma kommandoran.
Nej, kommandoran tog bort förmågan just den gången.för visst fattade jag dig rätt att kommandoran tog bort hela förmågan så den inte kunde användas igen? Jag trodde så iaf , på det du skrev då. och därför fick jag rätt i cykeln sas på förtrollningen.... men sedan blev jag förvirrad när paddis skrev att det var 4 i rad som gällde och trodde jag fattat fel...
Sorry att jag försökte lyncha digTyp första gången jag varit med till slutet av en lek PUUH!!
Jag ställer samma fråga angående mig själv. Tyckte jag hintade så jag blev blå till slutVar det bara jag och onda lyan som fattade att jag var god eller Det kändes verkligen inte så
Vilken roll hade du henne på ?Sorry att jag försökte lyncha dig
Totallurad av bollen
Tack för en rolig lek! När jag blev ond tänkte jag att fan @Mirtai kommer lista ut det direkt
Men jag var ganska.. Bra på att rösta ut mina stackars kompisar!
Tur jag hade @quarter4ever till hjälp funderade ett tag om hon verkligen inte var i lyan med ossBåde jag och paddi misstänkte dig men när Q var så tvärsäker på dig tänkte vi att hon aldrig skulle vara det utan bevis
Jag ställer samma fråga angående mig själv. Tyckte jag hintade så jag blev blå till slut