jag med......Tur jag hade @quarter4ever till hjälp funderade ett tag om hon verkligen inte var i lyan med oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag med......Tur jag hade @quarter4ever till hjälp funderade ett tag om hon verkligen inte var i lyan med oss
well hon fick iaf garanterat raden om att MikaTela var siad - eller hur @TeamLundVerjag är nyfiken på vilka spionrader stackars TLV fick?
Paddis kom på att jag gjort ett stort misstag.
I andra lynchen så hade @Ferrari förhäxat sig själv och röstade på MikaTela. På mågot vis vände jag på det och drog bort en röst från Q trots dubbelt och trippelcheck. Hade jag stuntat i att kolla upp så hade det blivit rätt .
@quarter4ever skulle egentligen ha åkt vid den lynchen och inte @MikaTela
Jag är ledsen för misstaget och hoppas ni hade kul ändå.
Förlåt
ledsen FerrariOch ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.
Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall
ledsen Ferrari
heart
Ännu en som roade mig med sina tankarTack alla för en rolig lek!
Nöjd med mina första två påståenden, MikaTela och Q - det tredje... Tja. Vi kan ju säga att jag velade lite där.
Gick från Ferrari till fio, till Paddi, till Mirtai, till Paddi, till cirkus...
Alltså, jag var tvungen att gå tillbaka och kolla... Såhär obeslutsam var jag:Ännu en som roade mig med sina tankar
jag trodde hon var bagarenVilken roll hade du henne på ?
Alltså jag greppade ju att du hintade om att du var siarlärlingen. Hade du misstänkt bollen___ lunder lekens gång så hade jag nog trott dig.
ja.well hon fick iaf garanterat raden om att MikaTela var siad - eller hur @TeamLundVer
jag med......
Att jag inte fattade det när du skrev något i stil med att jag bara vet det ....Emil har förtrollat Mirtai att teoria och rösta på Paddington
Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.
Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall
och spioninfon jag fick om att du hade gjort det...Och jag använd den på Artline
Tur att hon inte åkte i den lynchen!
Till och med jag misstänkte ju bollen__ . Hon var på tok för följsam för att vara god.
Åh andra sidan. Jag misstänker alltid Mirtai och bollen__ .Det var även hennes perfekta rad som gjorde mig misstänksam. En ond @bollen__ visar liksom ingen mercy med sina kollegor om hon kan skaffa sig alibi