räcker det inte med stekpannornafast först fick hon ju bada i dyngstacken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
räcker det inte med stekpannornafast först fick hon ju bada i dyngstacken
stekpannorna är ju till dig....räcker det inte med stekpannorna
jag trodde det var jag som fick bada i dyngstacken med ...?stekpannorna är ju till dig....
du skulle valt migTänkte att jag skulle ha större chans att lura Q än Paddi TLV och Fio kunde jag ju inte käka. Sen vet jag inte riktigt vad som hände när jag valde Mirtai istället
det gjorde du !!! Men bara för att ingen annan protesterade!Tänkte att jag skulle ha större chans att lura Q än Paddi
läste du inte LLs uppdatering?jag trodde det var jag som fick bada i dyngstacken med ...?
Nu stod hon och spanade utanför gården och såg till sin fasa att Alma och lyckades få upp dörren till Snickerboa, hon blev så häpen att hon tog ett steg bakåt och landade i dyngstacken.
Fru Petrell var sista medlemmen i Amerikasekten
Men Q - man skriver aldrig att man är helt säker på att ngn är ond el god om man inte har bevis för........det gjorde du !!! Men bara för att ingen annan protesterade!
eh nä inte till varje ord men bra att det inte var jag !!!läste du inte LLs uppdatering?
ja jo men det var precis som jag sedan skrev i mitt förtydligande jag hade bråttom och hade en tid att passa.... ( och nej jag hade INTE fått stekpannor i huvudet av LL när jag skrev det, men jag insåg att det kunde jag ha fått )Men Q - man skriver aldrig att man är helt säker på att ngn är ond el god om man inte har bevis för........
Inte ens jag skrev ut att jag var bombsäker på Mirtai även fast jag visste hennes roll, jag lindade in det så det inte skulle bli helt obvious.....
jag bankar lite hårdare på skallen .....Men Q - man skriver aldrig att man är helt säker på att ngn är ond el god om man inte har bevis för........
fast den fick jag först men den togs tillbaka- antagligen av en lekteknisk sak. Och jag antog att det hade med när Kommandoran tog bort dina grejer? Därför jag snurrade in mig i när allt skulle kunnat ha hänt....Och ni skulle sett hur stolt jag var över att jag skickade extrarösten till @cirkus . Superb känsla. När jag sen skulle tvinga någon att rösta så kände jag mest för att ge lite payback för rösterna @Paddington och @Mirtai . Även om jag just då, EFTER att jag blev lynchad, fattade att ni var tvillingar. Segast i stan... verkligen.
Kära Q fick ju extra rösten andra gången när jag kunde ge bort den iallafall
och så kan det ju mycket väl ha varit annars borde jag ha åktFörhäxade min egna röst som första hyss... det var så jag fick för mig att kommandoran redan använt sin kraft mot mig, för MikaTela åkte ju ändå
fast den fick jag först men den togs tillbaka- antagligen av en lekteknisk sak. Och jag antog att det hade med när Kommandoran tog bort dina grejer? Därför jag snurrade in mig i när allt skulle kunnat ha hänt....
för att då måste de valt att ta bort din förmåga via kommandoran- Förhäxning (av mig själv), blev effektiv till DL2 när MikaTela lynchades
för att då måste de valt att ta bort din förmåga via kommandoran