Ja den var lite ojämn bak ibland, främst i passagen tycker jag. Sen vad det beror på är ju svårt att säga... Taktmiss, spänning eller annat.Men alltså, ser inte bakdelen lite konstig ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den var lite ojämn bak ibland, främst i passagen tycker jag. Sen vad det beror på är ju svårt att säga... Taktmiss, spänning eller annat.Men alltså, ser inte bakdelen lite konstig ut?
Tycker jag med
Det drar normalt sett ner betygen, jaFår man lägre poäng för att hästen går och gapar som Tinnes häst gjorde? För mig som superokunnig drog det ner intrycket rejält.
Jösses vilken ritt av Therese och vad Dante gick super!! Stod och tittade i montern i mässområdet och det var mycket applåder och ett sus när poängen kom. Gud vad roligt för henne och vilket ekipage Sverige har. Det måste väl vara nytt pers för henne?
Tyckte kommentatorerna sa att hon inte varit över 80 innan? Men lyssnar inte så noga på demJösses vilken ritt av Therese och vad Dante gick super!! Stod och tittade i montern i mässområdet och det var mycket applåder och ett sus när poängen kom. Gud vad roligt för henne och vilket ekipage Sverige har. Det måste väl vara nytt pers för henne?
Här ser man bara tävlingen och hör inte kommentatorerna.Tyckte kommentatorerna sa att hon inte varit över 80 innan? Men lyssnar inte så noga på dem
Nej jag förstår detHär ser man bara tävlingen och hör inte kommentatorerna.
Jösses vilken ritt av Therese och vad Dante gick super!! Stod och tittade i montern i mässområdet och det var mycket applåder och ett sus när poängen kom. Gud vad roligt för henne och vilket ekipage Sverige har. Det måste väl vara nytt pers för henne?