Var tvungen att kolla Sönkes ritt på svt play efter att ha läst här och vilken ritt han gör!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spanjoren? Hans kür var också väldigt fin!I U25 klassen var det också en ung man för er ungdomar som slåss om Sönke. Red också mycket fint och som domaren sa "charming boy"
Det var den.Spanjoren? Hans kür var också väldigt fin!
Var tvungen att kolla Sönkes ritt på svt play efter att ha läst här och vilken ritt han gör!
Jag var tvungen att kolla Sönkes ritt på svt play flera gånger även efter att ha sett den live, bara för att få njuta igen. Länge sedan jag såg en kür som verkligen fick mig att hålla andan och få gåshud för att kombon av ridning och musik/programsammansättning blir en sån där totalt magisk enhet.
Inte bara ridning till musik eller, värst av allt, när det blir så många klipp och fula abrupta övergångar så att musiken stör mer än den lyfter. Isabelle, välförtjänta poäng för den tekniska säkerheten - men Sönke och Cosmo var för mig det mest minnesvärda med hela Göteborgsbesöket och en svårslagen dressyrridningsboost.
Vi satt också på plats, överlag väldigt bra arrangemang med mässan (som inte var så stor men luftiga gångar utan gegg) och maten på mässan tyckte vi var toppen jämfört med tex Falsterbo.
Fick se ritterna i efterhand och visst Sönke gjorde en makalöst bra ritt men tekniskt sett så var Isabell snäppet bättre trots "sämre" häst. Vad som är intressant är oxå att folk blir så bländande av en flashig häst att dom inte ser detta och att det är samma folk som oxå gnäller över att bensprattel och flashiga hästar får en massa gratispoäng
Heder åt domarna som ändå dömde rätt!
Var hittade ni den maten? "Food courten" på lördagen efter küren var ett skämt var det grillen som var så bra? Där hann vi inte köaVisst var maten helt otrolig? Inte ens dyrt såsom det är i Falsterbo o så ruskigt dåligt som det är där...hoppas Jana gjorde studiebesök på mässan!
Fantastisk! Jag betalade typ 100 spänn för riktigt god vegetariskt, hade lätt betalt det dubbla i förhållande till maten i Falsterbo.Visst var maten helt otrolig? Inte ens dyrt såsom det är i Falsterbo o så ruskigt dåligt som det är där...hoppas Jana gjorde studiebesök på mässan!
Den var in bredvid föreläsnigscenen, längst ner åt vänster när man kom från Ullevi.Fantastisk! Jag betalade typ 100 spänn för riktigt god vegetariskt, hade lätt betalt det dubbla i förhållande till maten i Falsterbo.
@Ninnurur det var grillen som var toppen! Var låg food courten? Missade den helt
Vi sa att vi aldrig ätit så bra på hästtävlingar som detta. Falsterbo och Friends känns som ett rån och dessutom dåligt.Visst var maten helt otrolig? Inte ens dyrt såsom det är i Falsterbo o så ruskigt dåligt som det är där...hoppas Jana gjorde studiebesök på mässan!
Fick se ritterna i efterhand och visst Sönke gjorde en makalöst bra ritt men tekniskt sett så var Isabell snäppet bättre trots "sämre" häst. Vad som är intressant är oxå att folk blir så bländande av en flashig häst att dom inte ser detta och att det är samma folk som oxå gnäller över att bensprattel och flashiga hästar får en massa gratispoäng
Heder åt domarna som ändå dömde rätt!
Jag tyckte också musiken var tråkig. Live var det dessutom väldigt låg volym, så jag tyckte det var svårt att få sammanhang med musiken i travdelen, musiken hördes helt enkelt inte.Alltså jag tyckte Cosmo var urfin och roligt program meeen tråkig musik
Jag tyckte också musiken var tråkig. Live var det dessutom väldigt låg volym, så jag tyckte det var svårt att få sammanhang med musiken i travdelen, musiken hördes helt enkelt inte.