Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det är ju sportjournalister överlag, så är det ju alltid, oavsett sport.Jag blir galen på intervjuerna. "Hur känns det", "kan du beskriva känslan" om och om igen
Nja, jag brukar bli galen på intervjuerna av längdåkarna men det här är ju ännu värre faktiskt.Men det är ju sportjournalister överlag, så är det ju alltid, oavsett sport.
Jag blev skitupprörd
Jag såg dig men blev typ starstruck och vågade inte heja för det kändes så mycket att förklara "öh är från buke öööh" hahaJag sitter mitt på kortsidan, mitt i mitten typ! Skulle inte gå då det var för dyrt för denna stackars student. Men så överraskade mig älskade sambo(som inte gillar hästar....) mig med varsin biljett imorse till dagens dressyr. Helt underbart att få vara här och njuta!
Helt fantastiskt att vara där idag. Vilka ritter.
Dante var lite trött tyckte jag men jättebra ändå.
Hester var smart och visade det Barney är bäst på. Rutinen gjorde att han precis hamnade över Therese.
Rutin ja, det var det som gjorde att Isabell vann. Cosmo är en bättre häst än Weihgold så det är lätt att bli bländad men Isabell hade bättre tekniskt utförande. Kolla repris på ALLA hennes övergångar. Inte ett hack någonstans.
Cosmo blev lite kort ibland men jag tror det är han som kommer ta världsrekordet från Valegro.
Älskade Sönkes musik också. Byggde upp sån känsla.
Ja IW är ju verkligen tekniskt fulländad men med det artistiska tyckte jag Sönke var långt framför!Helt fantastiskt att vara där idag. Vilka ritter.
Dante var lite trött tyckte jag men jättebra ändå.
Hester var smart och visade det Barney är bäst på. Rutinen gjorde att han precis hamnade över Therese.
Rutin ja, det var det som gjorde att Isabell vann. Cosmo är en bättre häst än Weihgold så det är lätt att bli bländad men Isabell hade bättre tekniskt utförande. Kolla repris på ALLA hennes övergångar. Inte ett hack någonstans.
Cosmo blev lite kort ibland men jag tror det är han som kommer ta världsrekordet från Valegro.
Älskade Sönkes musik också. Byggde upp sån känsla.
Ja det hade ju varit på sin plats.Jag har varit i stallet under eftermiddagen och bara tittat sporadiskt, men jag såg att de visade Totilas rekordritt. Som avelsintresserad tycker jag att det hade varit på plats att upplysa om att det i Sverige finns en godkänd son till honom med Isabel Werths sto till mamma. G B har väl någon form av avelsintrsse, hon har i a f visat på min förenings unghästtester.
Men åh vad synd! Nästa gång får du komma fram och säga hej! Tycker det är kul med att träffa folk man annars bara ser bakom ett nick!Jag såg dig men blev typ starstruck och vågade inte heja för det kändes så mycket att förklara "öh är från buke öööh" haha