pepp Trådstartare 20 Dec 2013 #1 Vad hände med hundarna som attackerade Elin i "Svenska hjältar" när hon var ute och red? I min mening borde dom ha avlivats.
Vad hände med hundarna som attackerade Elin i "Svenska hjältar" när hon var ute och red? I min mening borde dom ha avlivats.
R Raderad medlem 94602 20 Dec 2013 #2 Sv: Elin svenska hjältar Satt och undrade det samma och tänkte...jag väntar 15 minuter och kollar sen på Buke
Sv: Elin svenska hjältar Satt och undrade det samma och tänkte...jag väntar 15 minuter och kollar sen på Buke
R Raderad medlem 94602 20 Dec 2013 #3 Sv: Elin svenska hjältar Googlade lite och hittade en artikel om händelsen där det stod att de avlivats.
Sv: Elin svenska hjältar Googlade lite och hittade en artikel om händelsen där det stod att de avlivats.
Grana 20 Dec 2013 #4 Sv: Elin svenska hjältar voff skrev: satt och undrade det samma och tänkte...jag väntar 15 minuter och kollar sen på buke Klicka för att se mer... .....
Sv: Elin svenska hjältar voff skrev: satt och undrade det samma och tänkte...jag väntar 15 minuter och kollar sen på buke Klicka för att se mer... .....
R Raderad medlem 94602 20 Dec 2013 #5 Sv: Elin svenska hjältar Hahaha...konstigt....såg du att det blev en annan smilys Grana? Yummie?? Hur kom den dit
Sv: Elin svenska hjältar Hahaha...konstigt....såg du att det blev en annan smilys Grana? Yummie?? Hur kom den dit