Eldgafflar och cirklar!!!! Och saluhästar!!!

Vala

Trådstartare
Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra på trissor...jag känner cirklar...*s*

Har aldrig funderat på det tidigare direkt utan ridit som jag gör och som mina tränare sagt jag ska göra och så har det kännts rätt.

Tydligen kan det inte vara helt fel eftersom cirklarna finns där.

Och ännu en kul sak...hästen har börjat hitta den ökade tölten.
Tråkigt bara att hon ska ha föl nästa år så vi inte kan tävla för det är ju bara en tävling kvar i år eftersom korkade jag var ute å reste gällande datum och missade tävlingen i helgen. :(

Men men...vi kommer igen efter fölning.

Så över till nästa sak...letar ju häst och har fått några videos nu som jag kikat på.

Blir så besviken, hästar i den prisklassen ska vara bättre än det jag sett på videon.

Eller så måste jag vara ute och resa totalt.

Men men...fortsätter leta...har ju tid på mig!!! :)

Jag letar efter ett sto med kapacitet, som jag kan komma långt med genom träning.
Jag behöver inte ha en färdig häst som jag bara kan sitta upp och tävla på, eftersom jag tycker det är tråkigt.
Det är mycket roligare att bygga upp något tillsammans.
Så efter att ha kikat på dom videos jag fått så har jag nästan bestämt mig för att jag ska leta efter ett yngre sto istället.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 070
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
625
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 190
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 732
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar