Vala
Trådstartare
Har nu läst så många inlägg om eldgafflar och cirklar och så att jag tänkte att idag ska vi se hur det känns som när jag rider...och dra på trissor...jag känner cirklar...*s*
Har aldrig funderat på det tidigare direkt utan ridit som jag gör och som mina tränare sagt jag ska göra och så har det kännts rätt.
Tydligen kan det inte vara helt fel eftersom cirklarna finns där.
Och ännu en kul sak...hästen har börjat hitta den ökade tölten.
Tråkigt bara att hon ska ha föl nästa år så vi inte kan tävla för det är ju bara en tävling kvar i år eftersom korkade jag var ute å reste gällande datum och missade tävlingen i helgen.
Men men...vi kommer igen efter fölning.
Så över till nästa sak...letar ju häst och har fått några videos nu som jag kikat på.
Blir så besviken, hästar i den prisklassen ska vara bättre än det jag sett på videon.
Eller så måste jag vara ute och resa totalt.
Men men...fortsätter leta...har ju tid på mig!!!
Har aldrig funderat på det tidigare direkt utan ridit som jag gör och som mina tränare sagt jag ska göra och så har det kännts rätt.
Tydligen kan det inte vara helt fel eftersom cirklarna finns där.
Och ännu en kul sak...hästen har börjat hitta den ökade tölten.
Tråkigt bara att hon ska ha föl nästa år så vi inte kan tävla för det är ju bara en tävling kvar i år eftersom korkade jag var ute å reste gällande datum och missade tävlingen i helgen.
Men men...vi kommer igen efter fölning.
Så över till nästa sak...letar ju häst och har fått några videos nu som jag kikat på.
Blir så besviken, hästar i den prisklassen ska vara bättre än det jag sett på videon.
Eller så måste jag vara ute och resa totalt.
Men men...fortsätter leta...har ju tid på mig!!!