• Trav
  • Trådstartare Trådstartare a_sjoo
  • Startdatum Startdatum
A

a_sjoo

Nu är det bestämt vilken hingst det blir till min lilla älskling, det blir Eldfaksen :rofl:
och nu undrar jag om det är någon här som har träffat han live eller kanske har en avkomma efter honom! :) Om det är någon som vet hur han är psykiskt och så, har hört att han ska vara en snäll och stabil häst :)
Vilket är precis vad vi behöver, en lugn och stabil häst då nicka är väldigt hetsig och vi hoppas på en lite mer lugn och sansad avkomma :P

Nå? är det någon som har något att berätta? :)

Sv: eldfaksen

jag såg honom på avelspremieringen.. klappade även lite på honom :angel: han verkade rätt lugn och sansad trots att det var så mycket folk som stod och kollade på honom men det är svårt att veta när det är så speciella omständigheter :)

Han blev premierad i höstas så några avkommor till honom finns inte än ( han är bara fyra år ) ;)

Okej! :D
jo jag vet att han bara är 4 år :) men han verkar rätt mogen och stabil endå. Mycket trevlig häst! :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Relationer Ja, jag kan inte vara den enda? Jag verkar ha träffat en kille, jättefin på alla sätt och vis och jag känner mig faktist alldeles...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 251
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 864
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Valp 2025