Efter missfall, svårt att hitta info

Lady_Morgaine

Trådstartare
Jag har letat och letat, men det är jättesvårt att hitta info! det man hittar är mest innan "det kan börja med blödning eller smärta" men efter står mest att "det hindrar inte att du blir gravid igen"

Jag vart orolig i morsse då det inte längre är blod som kommer utan en vätska som luktar konstigt :confused::eek: Luktar inte ILLA, som i infektions-illa, men annorlunda och konstigt.
Ringde BM som sade att "Ja, men nu är det lymfvätska som kommer, det är helt normalt. Men får du mycket ont eller feber så måste du omedelbart uppsöka akuten"
Ok, men varför ska det vara så svårt att hitta den informationen? Å varför sa de inget då jag var där..? Hur ska man veta att det är normalt att det kommer lymfvätska??
Jag har nu googlat på "missfall" och "efter missfall" men hittar inget om detta? Sen blir man ju orolig, jag har haft jätteont i 2 dagar(men inte värre än vanlig mensvärk) så då åt jag alvedon och det hjälpte. Värken har nu släppt, men det känns som att jag skulle ha en stor nål i livmodern som rätt vad det är sticker till och det gör SKITONT! Men det släpper ju direkt, så det borde inte vara någon infektion då..?

Sen läste jag nu att man inte ska använda tampong på cva 3 veckor efter ett missfall, det viste jag inte heller så när klumparna slutat komma och det var som en vanlig mens så använde jag ju tampong.... Varför kunde de inte ge mig den infon för? :(
Men är det så att så länge jag inte får feber eller jätteont så är det ingen fara? Hur länge kommer denna vätska? Nu är det 2:a dagen...
 
Sv: Efter missfall, svårt att hitta info

Tråkigt med missfallet :(

Har du testat googla på engelska, ofta finns det ju mycket mer info.
 

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 128
Senast: Liran
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 608
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 981
Senast: cirkus
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp