Efter Al Joe?

Sv: Efter Al Joe?

Rikkan skrev:
Jätte fint sto!

Men hon såg tunn och taning ut på bilden med longerinsgjorden....

tack =)

jo lite tunn var hon då men hon har fått mycket bättre hull nu :)
men om man ska jämföra med hur hon såg ut nått år innan de så ser hon riktigt bra ut på den biden =P

diny skrev:
Hittade en bild som jag för många år sedan scannat in från en hingstkatalog så det är inte någon vidare kvalite.

Tack så jätte mycket! :bow:

Zuzzi skrev:
han hade knappt nån trav alls :angel: han var passgångare förut men nu när han såldes så har den nya ägaren fått ordning på honom så han travar istället.

för det var väl Tore du menade?

Haha.. ja de e ju sant :p

jopp de e han ja mena..

Jag har haft en märr efter Al Joe, Linda Jo heter hon. Den första travaren jag körde, hon har lärt mig massor, inte bara om travare utan om hur viktigt det är att ta hänsyn till individen. Tyvärr fick hon aldrig visa vad hon kunde i lopp då hon blev helt snurrig och vrålhet. En mycket snäll häst var det iaf. även om nerverna ofta var på utsidan, men jag kan inte klandra henne, hon blev som hon blev hanterad som ung. Hon var ganaska stor ca 165 och mycket finlemmad, kotade igenom bak och gick med huvudet bland stjärnorna, behövdes ingen käk där inte. Numera har hon det bra och väntar på att dottern ska göra entre på banorna! :)

Eftersom Pills inte har tillgång till internet så är hon lite frånvarande men hon kommer nog tycka att det är kul att läsa ditt inlägg :D

Tina tidigare = Snurrig, het, finlemmad och med nerverna på utsidan :rofl:

Hej, vi födde upp en hingst efter honom, Joe Riw döptes han till. Han var helt veck stackarn. Han var också finlämmad och inte så hög, 156cm. Han kom aldrig till start och det tog 7månader att bara köra in honom. Han sprang alltid åt fel håll när man skulle volta och var helt enkelt inte gjord för att vara travhäst. Dock mycket snäll att hålla på med och att rida...

Okej.. låter intressant.. du har inte nån bild på henne eller så? vem är henne dotter efter då?

Lewis skrev:
Hej, vi födde upp en hingst efter honom, Joe Riw döptes han till. Han var helt veck stackarn. Han var också finlämmad och inte så hög, 156cm. Han kom aldrig till start och det tog 7månader att bara köra in honom. Han sprang alltid åt fel håll när man skulle volta och var helt enkelt inte gjord för att vara travhäst. Dock mycket snäll att hålla på med och att rida...

oj då... Låter som att han är snäll iallafall... :D

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Red_Chili
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 415
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 019
Senast: Gunnar
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka