Om Esbjörn tjänade litet så blev det ännu mindre.
Är inte det bara för permanentbostadshus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om Esbjörn tjänade litet så blev det ännu mindre.
Det är ju inte som att hon skulle ha svårt att ha någon "stadigvarande" bostad åt dem under tiden.Att hon försöker använda sina barn som medel för att vinna det är en sak jag också fastnat vid, tycker det visar prov på sällsynt dåligt omdöme och jag tror inte det går hem alls.
Det gör det helt ju ännu mer obegripligt... Ge bort sin del av en värdefull fastighet för att spara knappt en 1000-lapp om året?!
Ni förstår väl att de får bo på härbärge utan detta husAtt hon försöker använda sina barn som medel för att vinna det är en sak jag också fastnat vid, tycker det visar prov på sällsynt dåligt omdöme och jag tror inte det går hem alls.
Ni förstår väl att de får bo på härbärge utan detta hus
(mäklarens fulla syster? har jag missat.)
De hade tydligen ngt hyrt som de sagt upp?Det är ju inte som att hon skulle ha svårt att ha någon "stadigvarande" bostad åt dem under tiden.
Tex var de bor nu..?
Ebbas goda vän Margaux Dietz (offentlig person, influencer, bloggare) har en bror som är mäklare, Theo Dietz. Han har tydligen upprättat köpeavtalet mellan Ebba och Esbjörn vad jag förstår.
Men det sägs vara ett standardavtal.
Esbjörn har juridiskt ombud nu och troligen annat stöd som kan hjälpa honom i förhandlingarna och med förståelsen, ingen har påstått att han inte förstår kommunkiation över huvudtaget.. Om jag förstår det rätt så var han helt ensam tidigare och utsates för ganka starka påtryckningar.Jag begriper mig inte på detta med förlikningssamtalen. Esbjörns juridiska ombud driver frågan att köpeavtalet inte ska vara giltigt eftersom han på grund av sin kognitiva status inte förstod vad han skrev på.
Hur ska då det juridiska ombudet kunna bedöma ifall Esbjörn begriper vad förlikningssamtalen går ur på och under en mycket mer tidspressad och pressad situation i allmänhet fatta ett beslut om hur processen ska fortsätta? Hamnar inte ombudet i en omöjlig situation?
Nej varför skulle det vara det.Är inte det bara för permanentbostadshus?
Det där är ju bara larv.Det är ju inte som att hon skulle ha svårt att ha någon "stadigvarande" bostad åt dem under tiden.
Tex var de bor nu..?
Tänkte också det, att det är inte som att hon inte har råd.Det där är ju bara larv.
Hon har ju råd att köpa ett annat hus litet längre bort där det är billigt och bättre utbud.
Men mannen har inget egentligt intresse av att vara så smart. Han har ingen politisk karriär att vara rädd om.Tja jag vet inte om man ska ge sig för hot heller alla gånger. Det är ju en bra egenskap att inte göra det om någon försöker hota en att ändra politiska beslut till exempel. Men kanske inte lika bra i det här fallet. Men om det är så skulle det varit smartare av mannen och ynka och be och sedan gå till pressen, instant win.
Esbjörn har juridiskt ombud nu och troligen annat stöd som kan hjälpa honom i förhandlingarna och med förståelsen, ingen har påstått att han inte förstår kommunkiation över huvudtaget.. Om jag förstår det rätt så var han helt ensam tidigare och utsates för ganka starka påtryckningar.
Mäklaren som skrev avtalet är bror till en av Ebbas bästa vänner. Efter en fest blev damen full och Ebbas livvakter körde hem henne.mäklarens fulla syster? har jag missat.)
Han ville väl ha huset.Men mannen har inget egentligt intresse av att vara så smart. Han har ingen politisk karriär att vara rädd om.
Hela det ansvaret vilar på Ebba som förlorar på att göra bort sig.
De kan ju bo hos din pappa som bor kvar på den tidigare adressen där även Ebbas föräldrar har ett hus."Så tidigt som möjligt [rättegången], det handlar om två barns stadigvarande bostad, jag är beredd att ställa in allt annat, säger Ebba Busch."
Ursäkta om jag inte tror på att hon saknar möjligheter till att få se till att barnen får ändå det bra.