Dyson skaftdammsugare har alla väggfästen till laddaren?

Islandshästryttare

Trådstartare
Chansar på att någon här har en Dyson. Funderar på att köpa en Dyson men jag har tittat på några där de har vi väggfästen till laddaren. Jag vill ha något fristående som jag kan flytta till annat rum vid behov. Har nuvarande skaftdammsugare med fristående laddare med sladd till laddaren.. Förvarar den normalt sett i det kombinerade gästrummet och arbetsrummet. Därför vill jag kunna flytta den till annat rum när vi har gäster.
 
Jag har inte fäst min laddare i väggen, utan den står istället horisontellt i en hylla, så det skulle vara superenkelt att flytta den till ett annat rum. Skaft och munstycke förvarar jag i städskåpet.

Älskar för övrigt min Dyson! 🤩
 
Jag har inte fäst min laddare i väggen, utan den står istället horisontellt i en hylla, så det skulle vara superenkelt att flytta den till ett annat rum. Skaft och munstycke förvarar jag i städskåpet.

Älskar för övrigt min Dyson! 🤩

Tack för svar. Är batteriet löstagbar från själva skaftet då? Har laddaren sladd?
 
Tack för svar. Är batteriet löstagbar från själva skaftet då? Har laddaren sladd?
Ja, själva motoriserade delen är och skaft/munstycke går att separera (och behöver så göras när man tömmer dammsugaren). Jag tog en snabb liten bild för att visa hur laddare och dammsugare utan skaft ser ut. ☺️

IMG_20240922_154921.jpg

Till vänster är laddningsdockan. Till den finns en lång men tunn sladd så att man kan fästa den på väggen om man vill, men det har ju då inte jag gjort. Liten och väger inte mycket alls. ☺️
 
IMG_20240922_155751.jpg


Jag blottar lilla sladdhärvan också. Den stora grå dosan (? Jag vet inte hur jag ska benämna den 😂) i uttaget tillhör Dysonladdaren, så man kan inte koppla in den i ett allt för trångt utrymme.

Min Dyson är en v10 Absolute.
 
Ja, själva motoriserade delen är och skaft/munstycke går att separera (och behöver så göras när man tömmer dammsugaren). Jag tog en snabb liten bild för att visa hur laddare och dammsugare utan skaft ser ut. ☺️

Visa bifogad fil 153715
Till vänster är laddningsdockan. Till den finns en lång men tunn sladd så att man kan fästa den på väggen om man vill, men det har ju då inte jag gjort. Liten och väger inte mycket alls. ☺️

Visa bifogad fil 153716

Jag blottar lilla sladdhärvan också. Den stora grå dosan (? Jag vet inte hur jag ska benämna den 😂) i uttaget tillhör Dysonladdaren, så man kan inte koppla in den i ett allt för trångt utrymme.

Min Dyson är en v10 Absolute.

Toppen tack för att du gjorde dig besväret att ta foton! Det där såg ju kanon ut och inga större problem att flytta till ett annat rum vid behov. Då kan jag nog bestämma mig för en Dyson också. Var lite svårt att få uppfattning om hur det såg ut med laddaren när jag bara läste om det. :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 715
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 184
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 944
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 834
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp