dyra bett!!

M

missy

varför ska det vara så dyrt med bra bett?? man hör om ett bett som ska vara men man vill ju inte köpa ett bara för att prova. det problemet löste granngården i karlskoga, dom hyr ut bett mot en kostnad och depositions avg. och köper man bettet så dras avg. av. helt suveränt.. TACK granngården. :rofl:

dyrt med bett! Jo tack! :crazy: min häst har nickelallergi så då är det silikonbett som gäller och det jag använder kostar...600 kr! :cry: tack å lov för att de håller länge, när det gäller min häst iallafall :D

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 626
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: super
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Sorgsen
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 234
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18