Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket pengar tycker ni är rimligt att lägga på en möhippa?
Jag har aldrig varit på någon förut men tycker att 1300 kronor är på tok för mycket Speciellt när många är studenter...
Har nog betalat mellan 800-3000 SEK. Beror ju helt på aktiviteter och vad man äter. Ska man äta 3 rätters ute så drar de ju direkt i väg. Är de en nära god vän känns de ok att lägga mer, men inte lika kul annars. Alltid svårt att enas om hur mkt man vill lägga.Hur mycket pengar tycker ni är rimligt att lägga på en möhippa?
Jag har aldrig varit på någon förut men tycker att 1300 kronor är på tok för mycket Speciellt när många är studenter...
Jag tror ärligt talat inte att jag varit på en möhippa som kostat mindre än 1000:-. De flesta ligger mellan 1000-1500:- någonstans däromkring. Vissa har varit dyrare, men då har det varit någonting speciellt som man annars inte gör så det har varit värt det ändå.Hur mycket pengar tycker ni är rimligt att lägga på en möhippa?
1300:- för en möhippa tycker jag är väldigt medel. Och jag går hellre på en möhippa som är dyr och välplanerad, än som är billig och långtråkig, för det finns inget värre än att vara kvar på ett ställe trots att det är tråkigt bara för att vara artig. Och man vill ju att den blivande bruden ska ha en bra dag!!
Jag tror ärligt talat inte att jag varit på en möhippa som kostat mindre än 1000:-. De flesta ligger mellan 1000-1500:- någonstans däromkring. Vissa har varit dyrare, men då har det varit någonting speciellt som man annars inte gör så det har varit värt det ändå.
1300:- för en möhippa tycker jag är väldigt medel. Och jag går hellre på en möhippa som är dyr och välplanerad, än som är billig och långtråkig, för det finns inget värre än att vara kvar på ett ställe trots att det är tråkigt bara för att vara artig. Och man vill ju att den blivande bruden ska ha en bra dag!!