DVD & Böcker

H

Herkules

Har ni några bra tips på DVD filmer och böcker på western ridning. Från nybörjarnivå till mer avancerat? Alla tips är välkomna. Jag hittar inget på nätet, vill ju helst handla i Sverige.

Inriktningen spelar ingen roll, vi håller på att lägga grunderna nu till vår häst och vill ha lite inspiration, vi vet ännu inte vilken inriktning vi vill ha. Fast pleasure är väl inte vår favorit :)

Sv: DVD & Böcker

Rolf Carlsson har skrivit lättlästa och lättförståliga böcker om just westernridning.
Tipsar om honom.
Vet inte var på nätet man kan hitta dom för jag har köpt mina på tävlingsplatser...men gå in och kika på dom olika företagen så är det nog någon som har.

Tommy Arvidsson's Dummy Roping rekomenderas :) (Om man tycker det ser kul ut)

Tack för era svar :bump:

Det verkar vara rätt tunnt i Sverige på utbudet. Jag trodde man sålde DVD & böcker på engelska även här. Hundböcker på engelska kryllar det av men inte westernböcker på engelska :confused:

Jag letar vidare, kom gärna med fler tips.

Hej!

Pär Karlberg, som har Milsta Western utanför Tranås, säljer litteratur/böcker på engelska från "Western Horseman".

www.milsta.se

Om Du ringer dit får Du garanterat professionell hjälp att hitta vad Du söker.

MVH/Carina

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 264
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 929
Senast: Butros
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 784
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18