Duschdraperi

Långnos

Trådstartare
Hjälp mig nu alla. Letar nytt duschdraperi med ljus och lykta. har just nu ett skitsnyggt från IKEA, men det verkat utgått ut sortimentet:mad: Det är riktigt läckert, som en grön skog i olika nyanser.

Vill gärna ha ett som går i grönt eftersom vi kör på den färgen i badrummet, men var hittar jag ett snyggt sådant???

TIPS, visa gärna bilder:)

Sv: Duschdraperi

Om du gillade skogstemat (från bluebox):
a02067_2.jpg

Marimekko har grönt, om det var det viktigaste:
unikko_duschdraperi_200804.jpg

Från Ilma of sweden:
duschdraperi149.JPG

duschdraperi4.JPG

På Hemtex har de enfärgat: http://www.hemtex.com/sv/Start/Badrum/Duschdraperier/

Jag har ett ganska tjejigt med rosor på, i rosa och ljusgrönt med vit bakgrund. Passar perfekt i mitt lilla hus. Sen är det lätt att matcha med rosa/ ljusgröna badlakan. Har dock ingen bild. Kommer från Åhlens. Sen ett tips om du är lite händig och älskar grönt. Åhlens har en jättesnygg vaxduk (har köpt till stallet), sätt öljeter i det och det blir ett skitsnyggt. Kan fota det när jag kvällsmatar hästarna.

Sen har jag ett blå blommigt Marimekko men jag tyckte det blev för rörligt efter ett tag så det ligge nerpackar. Ganska dålig kvalitet på det, det är plastigt.

:laugh:

TACK allesammans:) Nu vet jag exakt var jag ska söka ju! Tycker det blir så trist med ett tråkigt enfärgat.

Tjoho, kikade för skojs skull å city gross när jag handlade nyss. Hittade flera st skitsnygga mönstrade som liknar det svart/vita med skogsmotiv. Fast det är svart och vitt med blommor..och priset var ju det bästa, 120 spänn:p

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 024
Senast: netia
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 612
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka