Duscha/tvätta hästen

Sv: Duscha/tvätta hästen

Vi har bara kallvatten i stallet, så jag duschar bara min häst på sommaren. Hon har inget emot det kalla vattnet vad jag har förstått det som:)

Mitt fullblod jag hade älskade att duscha i kallt vatten när det var varmt ute, hon kom alltid och ville bli duschad när jag fyllde på vattenbaljan! :D

fast efter en regnskur ligger vattnet ovanpå hästen (om det inte håller i sig i evigheter),pälsen är ju delvis till för det. När man duschar dem ordentligt däremot går ju vattnet in på kroppen på hästen, så det går inte riktigt att jämföra tycker jag...

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 087
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 281
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 439
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst
  • Muskelbristning