duktig vovve! *stolt*

N

Naggur

Va och vaccinerade ena hunden igår. hon har alltid varit orolig och rädd hos veterinären och morrat åt den som håller på att pillar å känner. Hon älskar alla människor annars! hon är ett år och har vaccinerats två ggr innan, så har hon haft urinvägsinfektion och vi satt på bagarmossen i flera timmar. sen en ordentlig öroniflamation 2 ggr som måste gjort ordentligt ont=( Sen har vi varit och tagit prover för ohyra. så de har aldrig varit speciellt trevligt hos veterinären...

Men igår vart hon jätteglad när veterinären hälsade på henne. satte upp henne på bordet och va beredd att hålla i för kung och fosterland. men hon sa inte ett ljud och vifta på svansen hela tiden=)

Skönt att hon inte tycker veterinärbesök är pest hela tiden=)
 
Sv: duktig vovve! *stolt*

Vad skönt - alltid så mycket lättare för alla parter när hunden inte stretar emot!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 173
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 756
Senast: Dino
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 254
Senast: mmbot
·
Övr. Hund Vad är det värsta som har hänt er och era hundar? Vad är det värsta ni har varit med om? Jag behöver skriva av mig lite och skulle...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 736
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp