Dubbelbur Kia Niro

Philosophia

Trådstartare
Någon som har Kia Niro med dubbelbur i? Jag har hittat en bil som jag vill ha men det verkar inte som att min MIM dubbelbur i medium kommer gå in. Finns det andra burar som kan passa?

Någon som har Kia Niro med dubbelbur i? Jag har hittat en bil som jag vill ha men det verkar inte som att min MIM dubbelbur i medium kommer gå in. Finns det andra burar som kan passa?

Puttar upp min gamla tråd igen som inte fick några svar. Men frågan är aktuell igen pga krånglande bil.

Du kan måttbeställa från Robust. Bara uppge vilken bilmodell du har så bygger de en efter bilen. Snabb leverans, haft min i tio år nu och är väldigt nöjd.

Tack! Förlåt att jag inte har svarat förrän nu, men jag verkar inte ha fått någon notis om svar. Kollade just på Robust och det får bli en sådan om inte min MIM går in. När jag mäter så ser det ut att saknas 1 ynka centimeter vilket känns lite försmädligt, så jag behöver nog en ny bur.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
677
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
961
Senast: ufot
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 197
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 111
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar