Du vet att du är IT-skadad när...

Rosett

Trådstartare
...du tänker på en sak och tanken "fryser" samtidigt som en rund grej snurrar medan tanken laddas i hjärnan.

Hände mig inatt. :cautious:

Sv: Du vet att du är IT-skadad när...

Jag slutade spela tetris, när jag började störas vid insomningsögonblicket av fallande geometriska figurer i olika glada färger.

Det har jag också råkat ut för, fast inte med Tetris utan ett spel med bollar som man skjuter.

Du vet att du är it-skadad när du vill ctl-z och göra om saker i riktiga livet:cautious:

Ibland när jag skriver med papper och penna får jag ett ögonblicks panik för att jag tror att jag har glömt att klicka på spara...

.. Och jag har flera gånger försökt peta på diverse skärmar/papper/prylar för att jag inbillat mig att det var touch på dem :o

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu när min hälsa hindrar mig från att vara lika fysiskt, samhälls och socialt aktiv som förr har jag insett en sak. En ny insikt. Min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 791
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 708
Senast: Twihard
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 012
Senast: Kirre
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka