Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, det där är makalöst ambitiöst! Jag vet inte om jag blir jätterädd eller om du är min nya idol.
Vilken jävla kombinationDu skulle sett den ulvleken när @Monstermom s tangentbord gick sönder och hon lekte hela leken med bara smileys och @LindgrenV som översättare![]()
Alltså, det där är makalöst ambitiöst! Jag vet inte om jag blir jätterädd eller om du är min nya idol.
@Monsterfitta jag tror att din rebus börjar Bitter hemmafru urförbannad. Har jag rätt?![]()
Jag vill inte behöva gå in på detaljer, men ...Jag tolkar det här som ett erkännande. Momsan kidnappade Bläckis och gjorde om henne till köksslav, medan Momsan själv renoverat symaskiner. För att behålla slaven användes diverse häxkonster. Dessutom har Monster, d v s hunden, agerat lägervakt. Hur kom du undan, Mandalaki?
Jag vill inte behöva gå in på detaljer, men ...
![]()
Nähärå...Jomen säääääkert, det var ju inte som att vi slängde ut dig - gråtande - på gatan för att du lagar så förbaskat äcklig mat.![]()
Bläckfisksoppa? Som i Ture Sventon...Jomen säääääkert, det var ju inte som att vi slängde ut dig - gråtande - på gatan för att du lagar så förbaskat äcklig mat.![]()
Nähärå...
![]()
Bläckfisksoppa? Som i Ture Sventon...![]()
Ve-ge-ta-ri-an. För bövelen.![]()
@Monsterdravel - VAD ÄR LÖSNINGEN PÅ REBUSEN? Jag orkar inte försöka längre ...![]()
Den ongen. Hon är ju helt hopplös att fånga.Leta reda på @LindgrenV då, jag är inte med i rätt fack så det blir ett jädra liv om jag ska tolka.