Vem annars? Egentligen finns det bara inre konflikter, allt annat är illusioner.Ah, du var osams med dig själv.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem annars? Egentligen finns det bara inre konflikter, allt annat är illusioner.Ah, du var osams med dig själv.![]()
Vad är det för något??![]()
Jadå. Jag pausade igår. Var jättearg på alla, särskilt på maffian. Men idag har jag förlåtit alla och förstått att jag varit saknad. Så tja, här är jag igen med nya friska tag![]()
Jag tror maffian är den inre rösten.Vem/vilka/vad är egentligen maffian? Existerar den verkligen eller är den en chimär? Så många existensiella frågor![]()
![]()
Jag tror maffian är den inre rösten.
Det är jag som är maffian. Slut på spekulationer och anklagande, jag är Don Bukeone och ingen annan.Vem/vilka/vad är egentligen maffian? Existerar den verkligen eller är den en chimär? Så många existensiella frågor![]()
![]()
Det är jag som är maffian. Slut på spekulationer och anklagande, jag är Don Bukeone och ingen annan.
Det är jag som är maffian. Slut på spekulationer och anklagande, jag är Don Bukeone och ingen annan.
I gave hen an offer hen couldn´t refuseSimmar Hendalaki med bläckfiskarna nu alltså?![]()
Nej nu får de faktiskt komma tillbaka. Jag saknar deras inlägg. Har till och med börjat kolla under Föräldrar i ett desperat försök att hitta intressanta diskussioner![]()
Nej nu får de faktiskt komma tillbaka. Jag saknar deras inlägg. Har till och med börjat kolla under Föräldrar i ett desperat försök att hitta intressanta diskussioner![]()
Vänta nu, någon måste förklara för mig som inte fattar.Den åttaarmade var aktiv på ett annat forum senast för någon dag sen. Vi får hoppas att hon snart saknar oss här.
Ja jag vet att det låter jättekonstigt!Vänta nu, någon måste förklara för mig som inte fattar.
Annat? Forum? Annat forum?
Antar att du inte menar typ Forum Romanum?
Jag såg en rosa micro på rea häromdagen. Genast flackade min blick rappt iväg för att scanna av om det fanns några blå microvågsugnar också.Nej nu får de faktiskt komma tillbaka. Jag saknar deras inlägg. Har till och med börjat kolla under Föräldrar i ett desperat försök att hitta intressanta diskussioner![]()
Du menar universeum - där har de väl stora akvarier?! Lättare ta tåget dit än be Scotty "beama" en upp, eller?Är mandalaki borta för alltid? Beamad till ett parallelluniversum?
Men Migo vad rar du är!Åh nej, stor sorg om så är santHar du kontakt med hen så hälsa att hen gjorde buke bättre!
Jag ramlade in av en jätteslump idag och @Lillelorden har rätt så rätt, jag har inget jättesug på att hänga här igen.
Men Migo vad rar du är!Jag ramlade in av en jätteslump idag och @Lillelorden har rätt så rätt, jag har inget jättesug på att hänga här igen.