Du saknas mig

Men Migo vad rar du är! :love: Jag ramlade in av en jätteslump idag och @Lillelorden har rätt så rätt, jag har inget jättesug på att hänga här igen. Men det värmer så att logga in och se alla notiser, speciellt när så briljanta människor som du skrivit så himla himla fina trevliga saker :).

:love: Åh där är du ju! :love:
Skönt att se att du lever och har hälsan!

Nu loggar jag ut igen men vi får väl se om bukelusten vaknar till liv igen sen kanske.

Vi är många som hoppas, men det finns också förståelse för att tid och kraft ägnas åt något helt annat - jag är själv periodare med allt från nästan noll aktivitet till ganska omfattande. Men dina träffsäkra analyser i allehanda ämnen är saknade. Vi är många som fått lära oss en hel del från dina inlägg.

Äsch, jag började försöka knåpa ihop något roligt om att @Hendalaki är tillbaka, med Våran prost som utgångspunkt, men det blev bara väldigt elakt och inte ett dugg kul! :o

Men jag håvar upp den här tråden ändå i förhoppning att någon med större begåvning än jag (borde vara fler än en person... :p) kanske kan få till något läsvärt istället. Så, underhåll mig nu!
whip.gif

Äsch, jag började försöka knåpa ihop något roligt om att @Hendalaki är tillbaka, med Våran prost som utgångspunkt, men det blev bara väldigt elakt och inte ett dugg kul! :o

Men jag håvar upp den här tråden ändå i förhoppning att någon med större begåvning än jag (borde vara fler än en person... :p) kanske kan få till något läsvärt istället. Så, underhåll mig nu!
whip.gif

Tyvärr, jag har inte tid. Måste ju vara det lilla kvinnfolket vid spisen nu när karln dök upp, annars får jag väl inte ligga något.

:p

whip.gif
Om inspirationen tryter kan du visa din uppskattning genom att använda en av dina 576894 symaskiner och fixa något till @mandalaki. Hösten är på väg. Långkalsonger med åtta ben uppskattas säkert. Fast när jag tänker på det har väl bläckfiskar armar, inte ben? Vem som nu bestämt det.

Alternativt dikta något:idea:? Kan publiceras som en smiley-rebus.

Har hen rymt med Kostas? Begått harakiri och gjort spicy calamares av sig själv?

@mandalaki , bläckan, mandahen, bläckis, bläckfis. Kär bläcka har många namn.

Du finns med mig lite då och då, och mandahen finns i min autokorrekt. Du diktar, micrar och nu är du försvunnen. Älskar du mig inte längre? Jag som offrat allt. är detta tacken?

Känns ju sådär att bläckfisken ignorerar denna storslagna kärleksförklaring.

Det måste bero på den lilla begynnelsebokstaven i sista meningen!!
För en enda jävla gångs skull har du lite rätt. Jag söker bara på bläckfisken med versalt b. Så jag missade det där.

Men sedan var det ju skrivet den 16 december 2014 också. Och jag var otroligt upptagen den dagen så jag läste det helt enkelt inte.

@Monstermom Du kan sluta försöka, du har aldrig någonsin varit rolig så varför skulle du lyckas just idag?

Om inspirationen tryter kan du visa din uppskattning genom att använda en av dina 576894 symaskiner och fixa något till @mandalaki. Hösten är på väg. Långkalsonger med åtta ben uppskattas säkert. Fast när jag tänker på det har väl bläckfiskar armar, inte ben? Vem som nu bestämt det.

Alternativt dikta något:idea:? Kan publiceras som en smiley-rebus.

eyeroll_zps8714d1ff.gif
eyeroll_zps8714d1ff.gif
eyeroll_zps8714d1ff.gif

24210110ac2540YOUR6PDPT9YPA2vi-vi.gif

you_are_late.jpg

fist-shake.gif

...................

...............

.....

thinking.gif

...

bugging-out.gif

2oA1dk2.jpg

:o

@Monstermom Du kan sluta försöka, du har aldrig någonsin varit rolig så varför skulle du lyckas just idag?

:meh:

15_4_1311.gif

gxPem5s.jpg

y8WAbTl.jpg

Evil-Smiley.jpg

För en enda jävla gångs skull har du lite rätt. Jag söker bara på bläckfisken med versalt b. Så jag missade det där.

Men sedan var det ju skrivet den 16 december 2014 också. Och jag var otroligt upptagen den dagen så jag läste det helt enkelt inte.

eyeroll_zps8714d1ff.gif
eyeroll_zps8714d1ff.gif
eyeroll_zps8714d1ff.gif

24210110ac2540YOUR6PDPT9YPA2vi-vi.gif

you_are_late.jpg

fist-shake.gif

...................

...............

.....

thinking.gif

...

bugging-out.gif

2oA1dk2.jpg

:o

:meh:

15_4_1311.gif

gxPem5s.jpg

y8WAbTl.jpg

Evil-Smiley.jpg
Alltså, det där är makalöst ambitiöst! Jag vet inte om jag blir jätterädd eller om du är min nya idol.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V