Du saknas mig

Ahh, jag var lite för snabb och kollade inte datum. Tråden var inte ny, så ni får fira in det nya året i misär ändå :down:

Jag vet var @mandalaki har tagit vägen! Hon har börjat som serietecknare och skriver om sig själv, eller så är det någon som läser buke och hämtar inspiration. ;)

22.jpg

Ingen blå Micro visserligen, men nog känns hon väl igen? :rofl::rofl::rofl:

Egentligen är väl allt jag vill veta att det är bra med dem och att det inte är pga något tråkigt som de pausat.

Samt att jag hoppas att de återkommer!

Nej, det kan inte vara något allvarligt. Visst har vi väl alla pausat någon gång? Jag var inte på Buke på ett par år vid ett tillfälle, och det var säkert pga något som irriterade mig - men i det stora hela vet väl alla som hängt här ett tag att nya chanser kommer.

Vad jag menar är att både @bläckis och @niphredil har hängt här länge nog för att se Buke ur ett större perspektiv.

Jag är nog mest orolig, faktiskt. Niffe skulle väl åka bort eller nåt, men bläckis? Undar om det är någon jobbig migränperiod som jäklas :(

Nej, det kan inte vara något allvarligt. Visst har vi väl alla pausat någon gång? Jag var inte på Buke på ett par år vid ett tillfälle, och det var säkert pga något som irriterade mig - men i det stora hela vet väl alla som hängt här ett tag att nya chanser kommer.

Vad jag menar är att både @bläckis och @niphredil har hängt här länge nog för att se Buke ur ett större perspektiv.
Jadå. Jag pausade igår. Var jättearg på alla, särskilt på maffian. Men idag har jag förlåtit alla och förstått att jag varit saknad. Så tja, här är jag igen med nya friska tag :)

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V