vad har EGENTIGEN hänt, allvarligt nu? ALLVARLIGT, tack!!
Helt allvarligt så har jag hört att det finns en värld utan för Buke där folk idkar umgänge med varandra på riktigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad har EGENTIGEN hänt, allvarligt nu? ALLVARLIGT, tack!!
Helt allvarligt så har jag hört att det finns en värld utan för Buke där folk idkar umgänge med varandra på riktigt
Åh nej, stor sorg om så är sant Har du kontakt med hen så hälsa att hen gjorde buke bättre!Jag skulle tyvärr inte tro att @niphredil kommer tillbaka, åtminstone inte inom en särskilt snar framtid.
Jag skulle tyvärr inte tro att @niphredil kommer tillbaka, åtminstone inte inom en särskilt snar framtid.
Så sant så.... Men måste man välja? Antingen eller?Helt allvarligt så har jag hört att det finns en värld utan för Buke där folk idkar umgänge med varandra på riktigt
Så sant så.... Men måste man välja? Antingen eller?
Åh nej, stor sorg om så är sant Har du kontakt med hen så hälsa att hen gjorde buke bättre!
Men varför? Har det hänt något?Har hälsat!
Och jag håller så himla mycket med dig.
Antar att det är mig du menar? Jag tror inte det baserat på vad jag vet, helt enkelt.Varför tror du inte det? Har de beslutat att bojkotta Buke tillsammans i en slags protest?
Antar att det är mig du menar? Jag tror inte det baserat på vad jag vet, helt enkelt.
Och jag vågar nästan garantera att det inte är ett gemensamt beslut.
Men varför? Har det hänt något?
Jag skulle tyvärr inte tro att @niphredil kommer tillbaka, åtminstone inte inom en särskilt snar framtid.
Vad har du gjort med henne?Jag skulle tyvärr inte tro att @niphredil kommer tillbaka, åtminstone inte inom en särskilt snar framtid.