Jag är inte manschauvinist, men borde inte du vara i köket vid den här tiden?
Jag är inte hedonist, men när jag är förkyld föredrar jag faktiskt att ligga och mysa i sängen med hundarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte manschauvinist, men borde inte du vara i köket vid den här tiden?
Jag är inte hedonist, men när jag är förkyld föredrar jag faktiskt att ligga och mysa i sängen med hundarna.
Jag är inte illusionist, men jag kan trolla bort dina åkommor innan mannen i huset lider skada?
Jag är inte man, men jag har cojones.
Jag är inte lingvist, men jag förstår allt vad du försöker med dina cojones. Glöm det.
Äsch, bry dig inte om dom.... dom försöker bara söka medlemskap hos BukepateternaJag vill inte vara trist, men vad babblar ni om?
Äsch, bry dig inte om dom.... dom försöker bara söka medlemskap hos Bukepateterna![]()
Vilken förolämpningJag är inte perfektionist, men ni har formfel allihop!
Jag är inte illusionist, men jag kan trolla bort dina åkommor innan mannen i huset lider skada?
Jag har perfekt form![]()
Jag är inte masochist, så den enda skada han lider är att han måste pyssla om mig.
Jag är inte feminist, men jag tycker att det låter illa nog.
Rund är en form! Så det!Jag är inte dietist, men Scatan på avataren ser rätt korpulent ut!
Jag är inte kolumnist, så det kanske inte är min sak att ha åsikter i frågan.Jag är inte dansbandsartist, så jäkla illa låter det i alla fall inte.
Rund är en form! Så det!