Sån är jag.
Dessutom är jag väl ingen fascist heller. Vem är jag att bestämma över mina armar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sån är jag.
Jag är inte fascist men jag tycker att dina armar inte bara kan komma och förvänta sig att få hjälp bara sådär. De måste ju GÖRA RÄTT FÖR SIG OCH ARBETA SOM ALLA ANDRA!Dessutom är jag väl ingen fascist heller. Vem är jag att bestämma över mina armar.
Jag är inte fascist men jag tycker att dina armar inte bara kan komma och förvänta sig att få hjälp bara sådär. De måste ju GÖRA RÄTT FÖR SIG OCH ARBETA SOM ALLA ANDRA!
Jag ska ta med dina gamla scenkläder nästa gång jag hälsar på. Ska också fråga personalen om de kan hjälpa dig att ta fram en youtubevideo från när du var med i Eurovision. Du kommer kanske ihåg det när du får se bilder.![]()
Jag är inte rasist men jag tycker att dina armar ser jäkligt skumma ut.Jag är inte rasist, men jag tycker inte om att du försöker påskina att mina armar inte skulle göra rätt för bara för att de är SVARTA.
Nä nä. Lordi ska inte komma undan så lätt.Men du. Alltså. Om någon har lyckats glömma att hen varit med i Eurovision, då låter man henom leva lycklig så!![]()
Jag är inte rasist, men jag tycker att du kan åka hem igen om mina armar inte passar!!1!Jag är inte rasist men jag tycker att dina armar ser jäkligt skumma ut.![]()
Jag är inte alkoholist, men det där låter som nåt fyllenicket stått för. Var jag där? Hade jag kul?Nä nä. Lordi ska inte komma undan så lätt.
Jag är inte terrorist, men stället såg ut som ett bombnedslag efteråt.Jag är inte alkoholist, men det där låter som nåt fyllenicket stått för. Var jag där? Hade jag kul?
Jag är inte terrorist, men stället såg ut som ett bombnedslag efteråt.
Jag är inte fredsaktivist, men hade ryssen kommit hade jag stått i vägen.Jag är ju inte kommunist, så är du säker på att det inte var ryssen?
Jag är inte monoteist, men i det läget hade nog till och med jag börjat be!Jag är inte fredsaktivist, men hade ryssen kommit hade jag stått i vägen.
Jag är inte Jesus Krist, men det är okej att be till mig.Jag är inte monoteist, men i det läget hade nog till och med jag börjat be!
Jag är inte Jesus Krist, men det är okej att be till mig.
Jag är inte satanist, hörrudu.
Jag är inte publicist, men jag tycker att nivån på inläggen här har nått en alldeles för låg nivå!
Jag är inte manschauvinist, men borde inte du vara i köket vid den här tiden?Jag är inte publicist, men jag tycker att nivån på inläggen här har nått en alldeles för låg nivå!
Jag är inte flöjtist, men jag tycker nog att det är du som borde lära dig dansa efter min pipa.Jag är inte nynazist, men passar det inte tycker jag att ni kan flytta någon annanstans!
Jag är inte nikotinist, men jag föredrar min egen pipa.Jag är inte flöjtist, men jag tycker nog att det är du som borde lära dig dansa efter min pipa.