Du saknas mig

Sssshhhhh, inte så högt! Vi försöker hålla en låg profil så att det inte blir så tydligt, det ska vara en prinsessa till att avslöja oss... :nailbiting:
Ja det finns det och jag är ledare och ständige ordförande... :angel:

Vilken tur att vi har en ledare, trodde jag var själv i gruppen :o

@Lillelorden

Det var FABULÖST! En croz hermitage med ålder. Jag är på hugget, men iförd nattdräkt från polarn och pyret och min moder sitter och sover i en fåtölj. Fadren läser Vi Bilägare. Jag kollar skenet bedrar. Men vad har hänt med fin avatar??!??!????

@Hyacinth

Vad menar du? Min avatar?

Gud så du roar dig kungligt. Kan du roffa åt dig Vi bilägare sen så blir det ju FÄZT.

Skulle för övrigt betala pengar för en nattdräkt från polarn osv.
Eller kanske betala pengar för att komma i en sådan.

Men vad har hänt med fin avatar??!??!????

Blivit mycket finare!

Jag drabbas av ett akut Marcel Proust-ögonblick, där den nya avataren lockar fram ett gammalt minne av märkligt doftande gummileksak i form av klibbig bläckfisk från... 80-tal? Marknader?

Varma dagar, mörka nätter...
Klibbig bläckfisk klibbar händer!
Tentakler vrider - sprätter!
Doft av glömda somrars stränder...
*suck*

Ikväll hade jag tänkt att göra en Ranelid-tolkning till @mandalakis och @niphredils ära. Men det gick verkligen inte. Jag tog mig inte genom ens en mening som mannen i fråga skrivit förrän min hjärna började blinka SYNTAX ERROR. Alltså sitter jag här med ett extra glas rödvin i stället. Allt diktande är uppskjutet till imorgon. Klart slut.

Ikväll hade jag tänkt att göra en Ranelid-tolkning till @mandalakis och @niphredils ära. Men det gick verkligen inte. Jag tog mig inte genom ens en mening som mannen i fråga skrivit förrän min hjärna började blinka SYNTAX ERROR. Alltså sitter jag här med ett extra glas rödvin i stället. Allt diktande är uppskjutet till imorgon. Klart slut.

Där är du ju!

Men... Varför utsatte du dig för Den Onde Orange-e?! Ingen gör väl det som inte siktar på harakiri?

latest

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka