och vems fyllenick är du
Ingen aning. Men jag kan tänka mig att upplåta mitt mer berusade ego till lägstbjudande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
och vems fyllenick är du
Vem är mitt fyllenick?
själv har jag glömt.
Åldern. Eller spriten.
Ingen aning. Men jag kan tänka mig att upplåta mitt mer berusade ego till lägstbjudande.
Blir du Frumelin då?Jag tar dig!
Blir du Frumelin då?
Är du allas fyllenick?Jag har ju redan sagt att jag är ALLAS fyllenick!
Och nu är Pandoras bag in box öppnad för helgen, så passa er!
Har hen rymt med Kostas? Begått harakiri och gjort spicy calamares av sig själv?
@mandalaki , bläckan, mandahen, bläckis, bläckfis. Kär bläcka har många namn.
Du finns med mig lite då och då, och mandahen finns i min autokorrekt. Du diktar, micrar och nu är du försvunnen. Älskar du mig inte längre? Jag som offrat allt. är detta tacken?
@Dentaku: *na zdrowie*
Meh, lägga ner trådenBara såååå patetiskt att sitta här dikta och skriva poesi som ena absint-drickande 1800-tals kollegor under romantiken.
Meh, lägga ner tråden
Var ska då vi, denna patetiska skara, samlas? - jag bara undrar
Ska vi infestera i alla andra trådar tycker du? Så att det blir patetiska inlägg både här och där
Beware dom patetiska inläggen...
Sssshhhhh, inte så högt! Vi försöker hålla en låg profil så att det inte blir så tydligt, det ska vara en prinsessa till att avslöja oss...Så du menar att Bukemaffian har en motsats; Bukepateterna?
Sssshhhhh, inte så högt! Vi försöker hålla en låg profil så att det inte blir så tydligt, det ska vara en prinsessa till att avslöja oss...
Ja det finns det och jag är ledare och ständige ordförande...
Jaha... och hemliga meddelanden mellan bukepateterna nu också... jag tackar jag...Eis ygeia!
Närå, närå... bara svara' @Dentaku... hick...Jaha... och hemliga meddelanden mellan bukepateterna nu också... jag tackar jag...