Du saknas mig

Har hen rymt med Kostas? Begått harakiri och gjort spicy calamares av sig själv?

@mandalaki , bläckan, mandahen, bläckis, bläckfis. Kär bläcka har många namn.

Du finns med mig lite då och då, och mandahen finns i min autokorrekt. Du diktar, micrar och nu är du försvunnen. Älskar du mig inte längre? Jag som offrat allt. är detta tacken?

Det heter förresten inte du "saknas" mig. :mad:

Du FATTAS mig!

Självklart håller sig @bläckis undan. Rubriken skaver i hennes söta bläckfiskögon och hon simmar snabbt iväg i ett moln av bläck. Fattar ju vem som helst.

Bara såååå patetiskt att sitta här dikta och skriva poesi som ena absint-drickande 1800-tals kollegor under romantiken.

Skillnaden är bara att då skaldades det kring henne och honom. Inte detta... denna där... detta det... hen. :banghead:

Så lägg ner tråden nu. Det röstar jag för.

:cool:

Bara såååå patetiskt att sitta här dikta och skriva poesi som ena absint-drickande 1800-tals kollegor under romantiken.
Meh, lägga ner tråden :nailbiting::arghh::rage:

Var ska då vi, denna patetiska skara, samlas? - jag bara undrar :confused:
Ska vi infestera i alla andra trådar tycker du? Så att det blir patetiska inlägg både här och där :angel:

Beware dom patetiska inläggen... :devil:

Sssshhhhh, inte så högt! Vi försöker hålla en låg profil så att det inte blir så tydligt, det ska vara en prinsessa till att avslöja oss... :nailbiting:
Ja det finns det och jag är ledare och ständige ordförande... :angel:

Ja, det måste du vara... så patetiskt att utropa sig till ledare så där för "oss", så här på blanka förmiddagen. Ingen ser och ingen hör, mer än en ynklig prinsessa.

Men ok. Mina läppar äro förseglade.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka