Ser framför mig hur @mandalaki och @niphredil blir fullkomligt begravda i notiser när de väl hittar tillbaka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser framför mig hur @mandalaki och @niphredil blir fullkomligt begravda i notiser när de väl hittar tillbaka
Gulle dig! Vill du bli min hangaround? Det innebär bara lite dirtyjobs, springa lite småärenden åt mig - ta lite banningar, skicka otrevliga pm till folk och sånt. Småsaker. intresserad?Efter vad jag förstått (fast särskilt smart är jag ju inte, så Gud Fader Allsmäktig vet väl hur mycket jag "förstår" egentligen) så är man med i PK-maffian automatiskt, i samma ögonblick man inte är överens med någon om någonting. Så du, som är så vän och mjuk, är självklart inte med!
Gulle dig! Vill du bli min hangaround? Det innebär bara lite dirtyjobs, springa lite småärenden åt mig - ta lite banningar, skicka otrevliga pm till folk och sånt. Småsaker. intresserad?
Jag är givetvis alltid överens med alla, jag skär ingen, bara rispar lite och härskar framförallt.
Jasså jaha! Ja, jag kan inte hålla reda på alla som springer runt och fjäskar! Det är ett tufft jobb det här att vara bukemaffian ska du veta och ni är MÅNGA. Liksom, folk har svårt att hålla reda på mig, vem jag är - hur ska jag kunna veta och hålla reda på alla som TROR att de är bukemaffian?Men... Jag är ju redan din hängäraånd!
Alltså vad är detta för stil?
Mängder med snack om bläckis, men föga om @niphredil
Är hon oss inte lika kär?
Det är väl hon som halva buke bär?!
Glassar säkert i solen,
tar sen nåt dopp i utomhuspoolen.
Tänker inte på oss alls,
har vi inte gjort intryck nog? Vafalls?!
Usch sådana pekoral jag skriverKlart Niffe är oss lika kär
Och vi önskar hon var här
Men jag tror att dopp i varma poolen
Och en myspinne under kjolen
Kanske är en distraktion
Trots att buke tar sig ton
Man får hoppas att det du säger är sant,Klart Niffe är oss lika kär
Och vi önskar hon var här
Men jag tror att dopp i varma poolen
Och en myspinne under kjolen
Kanske är en distraktion
Trots att buke tar sig ton
Usch sådana pekoral jag skriver
Usch sådana pekoral jag skriver
Sorry, jag blir lite slapphänt bland tangenterna vartefter jag fyllnar till.Rostas för bövelen!
Sorry, jag blir lite slapphänt bland tangenterna vartefter jag fyllnar till.
Ja sådant kan ju vara väldans distraherande.en myspinne under kjolen